eMag introduce categoria auto in portofoliu
Reading Time: < 1 minutRetailerul online eMag isi extinde portofoliul cu o noua categorie – cea auto, listand peste 8.000 de produse. Compania controlata de grupul sud-african Naspers a incheiat parteneriate cu 23 de vendori si va comercializa automobile atat din propriuls toc, cat si prin platforma Marketplace.
Produsele sunt grupate in sase mari sectiuni: Anvelope & Jante, Intretinere & Cosmetica auto, Electrica auto, Accesorii auto exterioare & interioare, Reparatii & Depanare auto si Echipamente profesionale.
Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unui trend ascendent pe care il inregistreaza vanzarile online de echipamente aferente acestei categorii, atat in Romania, cat si la nivel european. “Segmentul auto va reprezenta o directie strategica pentru eMAG, cu atat mai mult cu cat rezultatele bune inregistrate la vanzarile de roviniete si polite de asigurare RCA ne incurajeaza sa continuam investitiile in aceasta zona”, a declarat Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz