eMAG fuzionează cu cel mai mare retailer din Ungaria
Reading Time: < 1 minuteMAG fuzionează cu un mare retailer din Ungaria, Extreme Digital, sub aprobarea Autorității de Concurenţă Maghiară (GVH). Noua entitate formată are venituri cumulate estimate la 250 miliarde euro, 600 de angajați și o țintă de un miliard euro pentru următorii șase ani.
“Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marchează un pas important în extinderea noastră regională. O companie românească duce mai departe tehnologia dezvoltată acasă, în toate țările în care este prezentă. Continuarea dezvoltării internaționale va produce mai departe valoare în România, având în vedere numărul mare de angajați, furnizori și selleri români”, a declarat Iulian Stanciu, CEO, eMAG.
eMAG devine acționar majoritar, cu un pachet de 52% din acțiuni iar reorganizarea face sectorul comerțului online și al celui tradițional să devină o piață unitară. Autoritatea de Concurență Maghiară a stabilit că, în piața de produse electro-IT, sectoarele de comerț electronic și comerț prin magazine tradiționale constituie o singură piață, iar fuziunea nu reduce concurența.
Transparenţa prețurilor și sensibilitatea cumpărătorilor din mediul online la prețuri, dar și concurenţa în piața de retail au fost argumentele care au influențat decizia de aprobare GVH.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz