Ema Prisca, unul dintre cei mai premiați directori de creație români, se alătură echipei Electric Castle Festival, în poziția de Chief Marketing Officer. Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul comunicării, Ema Prisca va coordona un departament aflat în plină extindere, într-un moment de dezvoltare de noi proiecte ce vor consolida experiența Electric Castle.
În ultimele două decenii, Ema Prisca a condus departamente de creație în agenții internaționale, a lucrat în patru țări și a câștigat peste 60 de premii internaționale printre care Cannes Lions și Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienți din cele mai diverse domenii au fost derulate în Europa de Est și de Vest, Eurasia și America Latină.
Ema Prisca este absolventă a EMBA la Berlin School of Creative Leadership și profesor invitat la ESADE Business School Barcelona.
„Un brand cultural puternic, o echipă extrem de pasionată și o audiență tânără și inteligentă au făcut din Electric Castle o propunere seducătoare. E triunghiul de aur. Mă alătur Electric Castle într-o perioadă problematică pentru toate brandurile culturale și de entertainment, iar asta face totul foarte intens. Pentru prima oară în carieră, mă bucur să pot experimenta ce înseamnă a-ți pune mintea, emoțiile și experiența în slujba unui singur brand, unul special, ce oferă identitate comunității sale,” a declarat Ema Prisca.
Din poziția de Chief Marketing Officer, Ema va coordona întreaga echipă de comunicare ale căreia resurse au fost completate, recent, prin alăturarea de noi membri.
„Suntem o echipă atipică, foarte atașată de ce am reușit să creăm în cei 8 ani de existență. În acest amalgam, în care se întâlnesc oameni ce cunosc festivalul de când era doar o idee și colegi ce ni s-au alăturat în ultimele luni, avem încredere că Ema va fi nucleul de la care toată creativitatea noastră va lua o direcție strategică proaspătă. Conexiunea cu ea a fost imediată, ne bucurăm să o avem, la Cluj, alături de noi”, a spus Mihai Păun, director Electric Castle.
Electric Castle are în pregătire mai multe proiecte pentru această vară. Implementarea lor urmează a fi definitivată odată cu stabilirea de către autorități a normelor finale în care evenimentele vor putea avea loc în următoarele luni.
Photo 57680212 / Electric Castle © Catalin Grigoriu | Dreamstime.com
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…