Business Companii Stiri Tech

Eliza, noul asistent virtual de la OTP Leasing

29 iul. 2020 < 1 min

Eliza, noul asistent virtual de la OTP Leasing

Reading Time: < 1 minut

KeysFin, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de credit risc management şi informatii de afaceri din România, a lansat asistentul virtual Eliza, prin care OTP Leasing România, parte din OTP Grup, automatizează procesul de ofertare pentru persoane juridice și oferă suport 24/7 pentru clienții existenți, bazându-se pe accesul în timp real la informații de business actuale. Chatbotul Eliza este bazat pe tehnologia Druid.

Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, Eliza poate fi accesată atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată de client My Leasing, cât şi de către clienții potenţiali. Clienţii din portofoliul OTP Leasing România au acces la interogări legate de cont, situaţiile de plată a ratelor sau își pot descărca împuternicirile de daună și de ieșire din țară.

Clienţii potenţiali au astfel la dispoziţie diverse simulări de rate prin intermediul chatbotului. În situaţia în care un potenţial client este de acord cu o simulare, Eliza captează informaţii pe baza codului unic de înregistrare fiscală, realizează automat verificarea companiei prin integrarea de microservicii cu KeysFin, apoi salvează informaţiile colectate în soluţia CRM a companiei. 

“Mă bucură adoptarea tehnologiei Druid atât la nivelul OTP Bank, cât şi OTP Leasing, organizaţii cu portofolii sofisticate de soluţii şi tradiţie de peste 10 ani în România. Dacă chatbotul Octavian dă o mână de ajutor agenţilor din centrul de suport clienţi al OTP Bank, iată că chatbotul Eliza dezvoltat cu OTP Leasing oferă o soluţie de automatizare utilă în mod self- service pentru clienți și consultanți de vânzări. Este o iniţiativă lăudabilă de agilitate într-un context în care canalele digitale devin normalitate”, a declarat Liviu Drăgan, CEO Druid.

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: