L’Oréal Groupe a numit-o pe Elis Isa-Sipciu în funcția de Corporate Affairs and Engagement Director în cadrul L’Oréal România, începând cu luna septembrie a acestui an
Elis Isa-Sipciu s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, preluând diverse responsabilități în roluri precum Senior Brand Manger L’Oréal Paris Makeup, Key Account Manager și, ulterior, Marketing Director Mass Market. Pe parcursul acestor șase ani, divizia condusă de Elis și-a consolidat cotele de piață și a avansat pe mai multe fronturi strategice. Elis și-a adus o contribuție importantă, de asemenea, și în recrutarea și dezvoltarea de noi talente în cadrul companiei.
În 2018, Elis Isa-Sipciu a ocupat funcția de Business Unit Manager, pentru filiala din Dubai, răspunzând de creșterea accelerată a brandului NYX Professional Makeup, atât în retail, cât și pe segmentul e-commerce.
Revenind în Europa, a deținut poziția de Marketing Director Make-up pentru hub-ul din regiunea Adriatică-Balcani, demonstrând încă o dată că are toate atuurile necesare pentru a oferi rezultate de impact, cu pasiune și determinare.
„Mă bucur să mă întorc acasă și să mă alătur colegilor mei care reușesc, prin implicare zilnică și perseverență, să miște, într-adevăr, lumea. Am încredere că vom duce mai departe, cu succes, dezvoltarea companiei, păstrând întotdeauna aproape de noi comunitatea în care activăm și partenerii care ne ajută pe acest drum.”, susține Elis Isa-Sipciu.
Elis Isa-Sipciu și-a preluat noul rol de la 1 septembrie 2022, pentru a continua demersurile de poziționare a companiei drept una dintre cele mai puternice și apreciate din industrie, prin aducerea la viață a misiunii de a Crea frumusețea care mișcă lumea: o frumusețe care este mai diversă și incluzivă, inovatoare și mai responsabilă față de planetă și societate.
Pentru L’Oréal România, dezvoltarea și promovarea talentelor locale este una dintre priorități, alături de crearea unui mediu de lucru incluziv.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…