Brandul românesc Elfi a lansat, în premieră pentru țara noastră, prima hârtie igienică de lux – Elfi Couture. Produsul creat în ediție limitată, 1.000 de cutii (4.000 de role) este promovat în parteneriat cu agenția de creație MAINSTAGE I THE AGENCY.
Elfi Couture este rezultatul unor investiții de peste 5 milioane de euro pe care producătorul român de hârtie igienică, ce deține o fabrică în județul Argeș, a făcut-o în ultimii ani. Pentru a intra în posesia hârtiei de lux Elfi Couture, doritorii trebuie să se înscrie pe o listă de așteptare.
Producătorul român de hârtie igienică Elfi și-a dorit intrarea pe teritoriul produselor exclusiviste de lux, având în vedere că întreaga piață de produse de hârtie face trecerea de la cele low sau medium quality, către cele premium. În ultimii ani, consumatorii au căutat produse în ambalaje inedite, modele și culori care să se diferențieze de celelalte produse aflate, deja, pe piață. Așa a apărut hârtia igienică neagră de lux, Elfi Couture. Astfel, Elfi și-a dorit să lanseze pe piață un produs statement, care să fie o declarație non-conformistă despre lux și statut social în societatea contemporană. Prin această ediție limitată – Elfi Couture – producătorul arată și rezultatul celor peste 5 milioane de euro pe care le-a investit în retehnologizarea fabricii din județul Argeș, care a fost dotată cu echipamente ultraperformante care să permită creșterea calității produselor de hârtie.
„Elfi Couture este sinonimă cu inovația și vrem să arătăm că un produs, care poate părea pentru mulți banal, se poate reinventa și poate surprinde iar și iar. Am fost mereu deschis ideilor și campaniilor care să ne scoată din anonimat și să ne diferențieze de restul. Lansarea pe piață a hârtiei negre a reprezentat o provocare pentru noi, inclusiv din punctul de vedere al procesului de producție. Faptul că am reușit să producem hârtie neagră, o premieră în industrie, se datorează investițiilor în tehnologie și în utilaje de ultimă generație care ne permit să avansăm, să evoluăm și să ne dezvoltăm portofoliul de produse și clienți din zona premium.”, a declarat Adrian Constantin, Director General Elfi
Producătorul român de hârtie igienică Elfi estimează creșteri ale vânzărilor cu 25%, comparativ cu 2022, în timp ce a demarat planurile pentru dublarea capacității de producție și depozitare la fabrica din județul Argeș.
Lansarea Elfi Couture vine în contextul în care, încă din 2022, toții marii jucători din piața de produse de hârtie au investit masiv în campanii de comunicare inedite, pentru a deveni mai vizibili în ochii consumatorilor și care să îi convingă să folosească produse mai calitative.
Elfi Couture vine la pachet cu un video artistic de prezentare, realizat de agenția de creație, MAINSTAGE I THE AGENCY, împreună cu studioul de producție 3D, FrameBreed. Spotul reprezintă un omagiu adus prezentărilor din zona de luxury și fashion Haute Couture, cu accent pe estetica pachetului Elfi Couture, un preview abstract al produsului de lux, ce va conține 4 role de hârtie igienică neagră, cu 4 straturi.
“Elfi Couture reprezintă un concept unicat: intersecția dintre nevoie și lux. Practic, este o metaforă pentru nevoia umană de a evolua, astfel elevăm o necesitate banală la rang de experiență de lux. Altfel spus, luxul nu mai este un moft, este o necesitate. Elfi Couture devine astfel o expresie aspirațională.”, menționează Cristina Icnoțiu, Senior Art Director, MAINSTAGE I THE AGENCY
Datorită caracterului exclusivist, produsul fiind realizat în ediție limitată, achiziția se va putea face în baza înscrierii pe lista de așteptare: https://hartiaelfi.ro/elfi-couture/.
Produsul va fi însoțit de un Certificat de autenticitate, dat fiind caracterul exclusivist și oportunitățile de profit din revânzare.
Comunicarea lansării hârtiei de lux Elfi Couture are integrată și o campanie cu influenceri. Cei care au intrat primii în posesia produsului Elfi Couture au fost influencerii Dorian Popa, Selly, Ela Crăciun și Irina Manea. Selecția lor s-a făcut pe sprânceană, iar criteriul cel mai important a fost să fie iubitori de lux.
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…