Elena Bululete: o sa dispara terminatia “PR” din numele agentiilor
Reading Time: < 1 minutCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Elena Bululete, Managing Partner, Conan PR
Varsta: 33 de ani
Experienta in industria de comunicare: 11 ani
Studii: Scoala IAA – Modulul II; master in Constructie Politica si Management Electoral (SNSPA); Facultatea de Sociologie si Stiinte Politice (SNSPA)
Dupa mai multi ani petrecuti in grupul Millenium Communication, unde a evoluat de la PR Executive la PR Manager si Project Manager, Elena Bululete a ales calea antreprenoriatului si a fondat Conan PR in 2010 impreuna cu Andrei Constantinescu. |n prezent, ei conduc o echipa de 6 consultanti in comunicare si au in portofoliu atat clienti permanenti, cat si o serie de proiecte punctuale.
Provocarea: Cea mai mare provocare a industriei de „PR” din Romania la ora actuala este sa se adapteze la dinamica disciplinei “comunicare”, cu accent pus pe creativitate si pe dezvoltarea de solutii integrate. In relatia cu clientii, cea mai mare provocare este schimbarea perceptiei ca PR inseamna “earned media”.
Transformarea: In curand o sa dispara terminatia “PR” din numele agentiilor.
De ce are nevoie un om de PR? Curiozitate, creativitate, profunzime.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz