“Eleganța este o călătorie” – noua campanie de imagine Air France
Reading Time: < 1 minutAir France prezintă o nouă campanie de imagine: “Eleganța este o călătorie”. Noua semnatură evidențiază valorile Air France, stilul său, precum și atenția pentru cei din jur și pentru planetă.
Muzica filmului este inspirată de piesa binecunoscută „Les moulins de mon cœur” compusă de Michel Legrand, interpretată de artista franceză Juliette Armanet. Noua versiune a fost adaptată special pentru Air France.
Imn către eleganță
Acest „je ne sais quoi” pe care lumea îl asociază cu Franța, este ilustrat în expertiza și arta călătoriei Air France. Astfel se intruchipează de fapt promisiunea companiei de a oferi pasagerilor săi o experiență tipic franceză la bord cu meniuri alcătuite de mari bucătari francezi, saloane proiectate de designeri și arhitecți de renume mondial, uniforme create de designeri de modă.
Aura by Omnicom
Creat de Aura by Omnicom, acest film este difuzat din 11 mai 2022 la TV, cinema și digital pe 5 piețe internaționale strategice pentru Air France: Statele Unite, Canada, Brazilia, Italia și Germania. În Franța, distribuția sa este 100% digitală.
Campania include, de asemenea, clipuri video care promovează Parisul ca destinație, angajamentele companiei pentru un transport aerian mai responsabil, gastronomia franceză, premiile sale Skytrax, programul de fidelitate Flying Blue și serviciul La Première.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz