elefant.ro introduce livrarea prin easybox
Reading Time: < 1 minutÎncepând din 3 noiembrie, clienții elefant.ro pot opta pentru livrarea produselor comandate la cel mai apropiat punct self-service easybox. Printr-un parteneriat dezvoltat cu compania de curierat Sameday, elefant.ro pune astfel la dispoziția cumpărătorilor din întreaga țară o rețea cu peste 800 de puncte de livrare de tip locker. Aproximativ 250 de astfel de puncte sunt în București și Ilfov, restul fiind disponibile în alte județe din țară.
Livrarea prin easybox oferă cumpărătorilor posibilitatea de a ridica produsele din proximitatea domiciliului sau de unde este le mai convenabil, fără timpi pierduți în așteptarea curierului, fără contact fizic. Clienții sunt anunțați prin email și SMS imediat ce comanda plasată pe elefant.ro ajunge la lockerul easybox selectat. Accesul se realizează pe baza unui cod trimis de companie tot prin SMS. Plata se poate face cu cardul online în momentul plasării comenzii sau la ridicarea comenzii de la easybox, cu cardul sau telefonul mobil.
„Operăm în acest moment cu o rețea de aproximativ 800 de lockere la nivel național, însă ne propunem ca până la finalul anului viitor să ajungem la 2000. Credem că acesta devine un nou standard de livrare in curierat, pentru că oferim flexibilitate clientului final, predictibilitate și încredere partenerilor din e-commerce. Suntem siguri că și experiența clienților elefant.ro va fi una foarte bună, iar odată plasată o comandă cu ridicare din easybox, vor urma multe altele,” a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz