Elefant.ro a crescut cu 25% în 2019
Reading Time: < 1 minutCifra de afaceri realizată în 2019 de compania Elefant Online, administrează magazinul online elefant.ro, a fost de 36,2 milioane de euro, fiind mai mare cu 25% față de cea înregistrată în 2018.
Compania a reușit și să reducă la jumătate pierderile operaționale, EBITDA ajungând de la -2,9 milioane euro în 2018, la -1,4 milioane euro în 2019.
„Preconizăm o creștere de minimum 20% în acest an a cifrei de afaceri. Ne așteptăm ca un procent de 90% din venituri să fie asigurat de operațiunile curente online, 5% de operațiunile din Republica Moldova și 5% din offline. În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil și așteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro”, spune Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.
Compania a început anul trecut și continuă în 2020 proiectul de extindere a prezenței offline a elefant.ro, prin deschiderea de puncte de vânzare în mai multe benzinării Rompetrol la nivel național și prin inaugurarea unor puncte de livrare și vânzare în hypermarketuri (Auchan Titan, Auchan Drumul Taberei).
Anul trecut, Elefant Online, deținută de fondul de investiții Fribourg Capital, și-a majorat capitalul cu 1,7 milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea companiei. elefant.ro a pornit acum zece ani pe piața din România, pe zona de retail online de cărți, unde a și devenit lider al pieței locale. Ulterior, compania și-a diversificat oferta cu jucării, electronice și electrocasnice, cosmetice, ceasuri, produse de fashion, nutriție și home&deco.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz