Marketing

Electronic Beats, oficial în România

Reading Time: 2 minute

Telekom a lansat oficial în România Telekom Electronic Beats (TEB). În România, proiectul european de muzică și lifestyle vine cu website-ul local www.electronicbeats.ro și o serie de evenimente internaționale și locale, petreceri proprii sau la care TEB se va afilia, calendarul de evenimente urmând să fie anunțat atât pe site, cât și pe pagina de Facebook Telekom Electronic Beats.

Fanii muzicii electronice din România vor putea găsi pe platforma locală www.electronicbeats.ro conținut digital de calitate și vor putea fi conectați la cele mai noi tendințe culturale din domeniul muzicii, tehnologiei, design-ului, modei și al artelor. Peste 60% din conținutul platformei reprezintă subiecte locale, restul fiind dedicat subiectelor internaționale.

Telekom Electronic Beats a fost dezvoltat în Germania, în anul 2000, ca standard Deutsche Telekom pentru marketingul internațional de muzică și lifestyle. Telekom Electronic Beats deține un portofoliu media inovator, produce propriile serii de festivaluri și evenimente în Europa. În prezent, proiectul este activ în Germania în Polonia, Ungaria, Albania, Macedonia și în România.

”Prin lansarea Telekom Electronic Beats pe piața locală, vrem să punem România pe harta celor mai originale experiențe urbane din Europa și să îi ajutăm pe oameni să creeze relații și experiențe prin intermediul muzicii” – František Mala, Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale, Telekom Romania.

Proiectul demarează în 13-14 aprilie, cu o serie de concerte în Control Club, București, unde TEB prezintă nume mari ale muzicii electronice internaționale – DJ-ul și compozitorul de muzică electronică din Anglia George Evelyn, omul din spatele celebrei trupe britanice Nightmares On Wax, și Modeselektor, duo-ul german de muzică electronică format din Gernot Bronsert și din Sebastian Szary. Line-up-ul va fi completat de artiștii locali Golan, YellLow, Otherside & Temple Invisible.

Accesul la concerte se va face începând cu orele 19:30, iar prețul unui bilet va fi de 40 de lei și 70 de lei abonamentul pentru cele două zile.

Biletele pot fi cumpărate de pe site-ul www.eventbook.ro.

Ralf Lülsdorf, Music Marketing la Deutsche Telekom, a vorbit într-un interviu acordat Biz încă de anul trecut despre lansarea Electronic Beats în România. Interviul, aici.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

15 minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

8 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago