Categories: Stiri

Electrolux România organizează ateliere de nutriție pentru 2400 elevi

Reading Time: 3 minute

Electrolux România continuă și anul acesta programul educațional Food Heroes în școlile din România, un demers prin care compania promovează alimentația sustenabilă și reducerea risipei alimentare în rândul elevilor. Ajuns la a 4-a ediție pe plan local, programul presupune derularea unor lecții teoretice și ateliere interactive, susținute de Chef Liviu Lambrino și Chef Paul Siserman împreună cu angajați ai companiei. În total, în cele două etape derulate anul acesta, 2400 de elevi învață ce înseamnă diversitatea în farfurie, nutriția echilibrată, precum și siguranța și durabilitatea alimentelor.

Potrivit unui raport al Programului Națiunilor Unite pentru Mediu (UNEP), la nivel mondial, gospodăriile risipesc peste 1 miliard de mese pe zi, generându-se aproximativ 1,05 miliarde de tone de deșeuri alimentare. Unul dintre obiectivele la nivel grupului Electrolux este de a face din alimentația sustenabilă alegerea preferată a consumatorilor, iar un prim demers important în această direcție este educarea consumatorilor cu privire la alegerile alimentare și a modului cum pot reduce risipa alimentară în propriile locuințe.

Inițiativa educațională Food Heroes își propune să promoveze o serie de obiceiuri alimentare sănătoase în rândul copiilor. Consumul alimentelor care au o amprentă de carbon mică, precum și creșterea aportului de fructe și legumele în locul gustărilor nesănătoase sunt câteva obiceiuri care pot genera o schimbare în comportamentul lor.


Și în cea de-a patra ediție a programului Food Heroes, Electrolux România propune o serie de ateliere teoretice și practice, adaptate vârstei participanților. În sesiunile teoretice, susținute de angajații companiei, elevii află informații despre cum pot avea grijă de resursele planetei și cum pot contribui individual la protejarea mediul înconjurător, evitând risipa alimentară. În completare, Chef Liviu Lambrino și Chef Paul Siserman susțin o serie de demo cooking-uri cu gustări pe bază de fructe și legume.

Anul acesta, programul are loc în două etape. În ediția din primăvara acestui an, circa 1.200 de elevi cu vârste cuprinse între 8 și 17 ani, din București și Cluj, au devenit adevărați Eroi ai Alimentației. Etapa a doua se desfășoară în cadrul inițiative globale Electrolux Food Foundation cu ocazia World Food Day (Ziua Internațională a Alimentației) de a acționa ca o comunitate globală pentru a facilita accesul tuturor la suficiente alimente, cât mai diverse, hrănitoare și sigure. Astfel, echipa Electrolux Romania alături de Chef Liviu Lambrino și Chef Paul Siserman se alătură celor 300 de angajați Electrolux la nivelul Grupului pentru a educa peste 13,000 de copii în toată lumea. În Romania se derulează în prezent sesiuni în școlile din București și Cluj-Napoca, în care participă 1200 de copii.

„Obiceiurile alimentare durabile sunt esenţiale pentru sănătatea noastră, dar și pentru sănătatea planetei noastre. Programul Food Heroes este o inițiativă la nivel global care de peste 3 ani este implementată și la nivel local alături de colegii noștri și partenerii cu care colaborăm și cărora le mulțumim pentru implicare. Pentru noi, Electrolux Romania, este un proiect valoros pentru că își aduce contribuția la formarea generațiilor viitoare, prin adoptarea unor obiceiuri alimentare sustenabile, devenind astfel ambasadori ai schimbării pozitive pentru planetă”, a declarat Teodora Juravle, Director de Marketing Electrolux România.

De peste trei ani, Electrolux România se implică în educarea elevilor români cu privire la importanța unui consum echilibrat de alimente, alături de voluntarii AIESEC. Până la acest moment, 6360 de elevi din 28 de școli au participat la cele 230 de ateliere organizate de către Electrolux România.

Programul Food Heroes, dezvoltat la nivel global de Fundația Electrolux, are ca scop educarea tinerilor cu privire la alimentația sănătoasă și sustenabilă. Mai mult, programul contribuie activ la îndeplinirea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă pentru 2030 ale ONU, evidențiind angajamentul Electrolux de a crea un viitor mai sustenabil și mai sănătos pentru toți.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Ce să nu faci în branding în 2024

Cum construiești sau actualizezi un brand în era în care consumatorii au puterea de a da „block”sau „mute” la orice…

37 de minute ago

Tendință în creștere pentru produsele made in RO conform studiilor Carrefour

Al doilea capitol al programului Act for Food, a fost lansat astăzi de Carrefour România, care susține accesul clienților la…

40 de minute ago

Retreat Vama Veche, o avanpremieră de gală cu sute de invitați, zeci de vedete, săli sold-out

Peste 500 de invitați, zeci dintre cele mai importante și iubite celebrități din România, reprezentanți ai presei și mulți spectatori…

52 de minute ago

Patria Bank și Patria Credit sărbătoresc implicarea micilor antreprenori din România de Ziua Europeană a Microfinanțării

Patria Bank și Patria Credit se alătură celei de-a 10-a ediții a Zilei Europene a Microfinanțării printr-o campanie ce susține…

o oră ago

Sezamo împlinește doi ani în România. Doar în ultimul an, businessul a crescut cu 150%

Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, timp în care a crescut cu…

o oră ago

Telefonul Redmi 14C este acum disponibil în România

Noul Redmi 14C, disponibil de acum în România, îmbină designul elegant cu performanța impresionantă, pentru a îmbunătăți viața de zi…

o oră ago