Stiri

Electric Castle a lansat o campanie inedită pentru a atrage turiștii din Barcelona

Reading Time: 2 minute

Electric Castle, festivalul de muzică din comuna Bonțida, de lângă Cluj-Napoca, se prezintă ca o alternativă a supraturismului și a aglomerației de turiști din Barcelona și alte orașe mari din Europa.

Electric Castle a lansat „TouristsGo.Ro”, inițiativa prin care turiștii ce sufocă, în prezent, străzile din metropolă pot descoperi alternative la fel de interesante, la o distanță de doar 3 ore de zbor. 

„Tourists Go Home,” „Dear Tourists, Please Leave,” „Tourism Kills the City” (“Turiști, plecați acasă”, „Dragi turiști, vă rugăm să plecați”, „Turismul ucide orașul”) sunt doar câteva dintre mesajele cu care un turist este întâmpinat pe orice stradă din Barcelona. Organizatorii Electric Castle le transformă semnificația negativă, adăugând www. la începutul și .ro la finalul fiecărui mesaj. Astfel, ele devin domenii web redirecționate către www.TouristsGo.Ro, care prezintă destinații alternative, fie direct către festival, fie în Cluj, Munții Apuseni sau alte zone din Transilvania.

Sute de astfel de graffiti-uri din Barcelona au fost adaptate în ultimele zile. Inițiativa a atras atenția localnicilor, iar alături de ei, peste 50 de locații partenere (restaurante, baruri, cafenele, hoteluri) s-au alăturat campaniei, afișând mesajele propuse de festival (video). De altfel, pe touristsgo.ro, localnicii pot găsi sugestii de acțiuni prin care se pot implica în campanie.

 „Electric Castle, alături de alte festivaluri majore din țară, a demonstrat, în ultimii ani, că este o sursă foarte importantă de turiști străini pentru România”, spune Tudor Costinas, Head of Communications.  „Touristsgo.ro e doar un pas în plus pe care îl facem în efortul de a promova România ca o alternativă viabilă pentru cei ce caută evenimente de calitate, în destinații unice”.

România a pierdut, în perioada pandemiei, un flux important de turiști străini care vizita țara, în 2022, numărul acestora fiind cu 40% mai mic decât în 2019. Cu peste 15% participanți venind din țări europene precum Marea Britanie, Germania, Spania sau Olanda, Electric Castle reprezintă una dintre opțiunile viabile de încurajare a turiștilor să descopere nu doar un festival multipremiat, ci și o destinație ce poate fi explorată în orice perioadă a anului. Mai multe detalii despre campanie pe www.TouristsGo.Ro

Cristi Dorombach

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

7 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

8 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

8 ore ago