MarComm

„Deep Clean. Deep Fun”: amintiri de neuitat la Electric Castle 2023 cu Persil și Godmother

Reading Time: 3 minute

Laundromatului Persil, un reper al festivalului de la Bonțida, i s-a alăturat în premieră anul acesta Persil Wash Club: clubul mașină de spălat deschis zi și noapte, care a oferit o experiență imersivă, unică și memorabilă festivalierilor.

Prezența Persil la ediția 2023 a Electric Castle a fost construită sub conceptul-umbrelă „Deep Clean. Deep Fun” și a inclus activări care au îmbogățit atmosfera de festival și au oferit participanților amintiri memorabile, prezentând în același timp atributele de brand într-un mod inovator.

Conceptul creativ, declinările și întreaga implementare au fost realizate de către echipa Godmother.

Deep Clean la Laudromatul Persil

Orice festivalier își dorește ca outfiturile pe care și le-a pregătit să arate impecabil, iar asta face Laundromatul Persil una dintre cele mai apreciate și așteptate activări de la Electric Castle, în fiecare an (iar 2023 nu a făcut excepție, după cum se poate vedea și aici).

Situat în zona de camping, Laundromatul Persil a continuat tradiția începută acum câțiva ani iar festivalierii au putut să se bazeze la el și anul acesta pentru a-și curăța gratuit ținutele aduse special la Castel și a fi astfel pregătiți pentru distracția alături de prieteni.

Deep Fun la Electric Castle și la Persil Wash Club

Odată ce au scăpat de grija petelor cu Persil Deep Clean, festivalierii au continuat să se super distreze la festival și să aibă parte de Deep Fun în Wash Club-ul Persil, prezent pentru prima dată la Electric Castle. Înconjurați de baloane de săpun, mii de oameni au trăit zilnic o experiență unică în Wash Club: o mașină de spălat supradimensionată transformată în Club unde s-a putut petrece zi și noapte, sau lângă care te puteai relaxa pe pufi confortabili. Experiența imersivă oferită de Persil Wash Club la Electric Castle 2023 a fost una dintre cele mai apreciate de participanții de anul acesta, care au ales să petreacă în număr mare în „clubul din mașina de spălat” în fiecare zi.

Wash Club-ul Persil a fost punctul de întâlnire pentru mii de oameni care au participat la Electric Castle și un reper al distracției pentru festivalierii toate vârstele, care l-au vizitat în diverse momente ale fiecărei zile, pentru o porție de joacă (pentru cei mai mici), dans, relaxare și reîncărcat bateriile.

Echipa implicată în proiect din partea Henkel România:

Carmen Odoroagă-Barbu – Brand Manager

Cătălin Mihăilă – Marketing Manager

Ana-Maria Popa – Marketing Trainee

Echipa implicată în proiect din partea Godmother:

Concept activare –  Dan Bondrea – Creative Director, Rareș Antemir –  Copywriter, Gabi Niculae –  Art Director, Jean Lupașcu – Art Director.

Client management & coordonare proiect – Alice Gavril –  Client Service Director & Cosmina Tănase –  Account Manager

Translatarea in realitatea din teren coordonata de Cornel Tatoiu –  Account Director si Ionuț Chiru – BTL Field Executive

Special thanks pentru echipa de colegi „ guerilla” on location care au intervenit cu promptitudine și sprijin în orice a fost nevoie, respectiv Luiza Dinu – Account Manager & Cezara Samson – Account Executive

Romanita Oprea

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

9 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

11 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago