Laundromatului Persil, un reper al festivalului de la Bonțida, i s-a alăturat în premieră anul acesta Persil Wash Club: clubul mașină de spălat deschis zi și noapte, care a oferit o experiență imersivă, unică și memorabilă festivalierilor.
Prezența Persil la ediția 2023 a Electric Castle a fost construită sub conceptul-umbrelă „Deep Clean. Deep Fun” și a inclus activări care au îmbogățit atmosfera de festival și au oferit participanților amintiri memorabile, prezentând în același timp atributele de brand într-un mod inovator.
Conceptul creativ, declinările și întreaga implementare au fost realizate de către echipa Godmother.
Orice festivalier își dorește ca outfiturile pe care și le-a pregătit să arate impecabil, iar asta face Laundromatul Persil una dintre cele mai apreciate și așteptate activări de la Electric Castle, în fiecare an (iar 2023 nu a făcut excepție, după cum se poate vedea și aici).
Situat în zona de camping, Laundromatul Persil a continuat tradiția începută acum câțiva ani iar festivalierii au putut să se bazeze la el și anul acesta pentru a-și curăța gratuit ținutele aduse special la Castel și a fi astfel pregătiți pentru distracția alături de prieteni.
Odată ce au scăpat de grija petelor cu Persil Deep Clean, festivalierii au continuat să se super distreze la festival și să aibă parte de Deep Fun în Wash Club-ul Persil, prezent pentru prima dată la Electric Castle. Înconjurați de baloane de săpun, mii de oameni au trăit zilnic o experiență unică în Wash Club: o mașină de spălat supradimensionată transformată în Club unde s-a putut petrece zi și noapte, sau lângă care te puteai relaxa pe pufi confortabili. Experiența imersivă oferită de Persil Wash Club la Electric Castle 2023 a fost una dintre cele mai apreciate de participanții de anul acesta, care au ales să petreacă în număr mare în „clubul din mașina de spălat” în fiecare zi.
Wash Club-ul Persil a fost punctul de întâlnire pentru mii de oameni care au participat la Electric Castle și un reper al distracției pentru festivalierii toate vârstele, care l-au vizitat în diverse momente ale fiecărei zile, pentru o porție de joacă (pentru cei mai mici), dans, relaxare și reîncărcat bateriile.
Carmen Odoroagă-Barbu – Brand Manager
Cătălin Mihăilă – Marketing Manager
Ana-Maria Popa – Marketing Trainee
Concept activare – Dan Bondrea – Creative Director, Rareș Antemir – Copywriter, Gabi Niculae – Art Director, Jean Lupașcu – Art Director.
Client management & coordonare proiect – Alice Gavril – Client Service Director & Cosmina Tănase – Account Manager
Translatarea in realitatea din teren coordonata de Cornel Tatoiu – Account Director si Ionuț Chiru – BTL Field Executive
Special thanks pentru echipa de colegi „ guerilla” on location care au intervenit cu promptitudine și sprijin în orice a fost nevoie, respectiv Luiza Dinu – Account Manager & Cezara Samson – Account Executive
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…