Effie Effectiveness Index Romania 2015
Reading Time: 2 minuteEffie Romania a lansat, pentru al doilea an la rand, Effie Effectiveness Index Romania. Astfel, in clasamentul de anul acesta, cei mai eficient client este Valvis Holding (24 de puncte) cu un Grand Effie, un Gold Effie la categoria Non-alcoholic beverages si un Bronze Effie la categoria Brand Experience. Urmeaza la egalitate Telekom si URSUS Breweries (12 puncte) cu doua premii Silver Effie si, respectiv, un Bronze Effie, un Silver Effie si o nominalizare.
Celelate puctaje acordate: Allegro Online Services – 10, Vodafone Romania – 10, Kandia Dulce – 8, Orange Romania – 8, Visa Europe – 8.
Clasamentul brandurilor este condus de Aqua Carpatica, castigatorul Grand Effie pentru campania “Purity Test” si a unui Gold Effie cu aceeasi campanie. Urmatorii clasati sunt Telekom, Ciucas, Vodafone, Orange, ROM, Visa, BILLA.
Top 3 agentii sunt McCann Worldgroup Bucharest (34 de puncte) cu un Gold Effie, doua premii Silver si doua premii Bronze, GMP Advertising (24 de puncte) cu trei premii Silver si un Bronze si Cohn and Jansen JWT (22 de puncte) cu Grand Effie, un Gold Effie, un Silver si un Bronze. Acestea sunt urmate de Publicis Romania (18 puncte), Leo Burnett Group (16 puncte), Geometry Global Romania (10 puncte), Graffiti BBDO (10 puncte), The Geeks (10 puncte).
Sistemul de punctare folosit pentru alcatuirea clasamentului este acelasi la nivel global si toate detaliile despre acesta sunt publice la adresa http://effieindex.com.
Effie Effectiveness Index se alcatuieste la nivel global si identifica si clasifica cei mai eficienti clienti, agentii si branduri din industria de marketing si comunicare, reunind informatiile despre castigatorii si finalistii din competitiile Effie din 40 de piete. Effie Index a fost lansat in 2011, pentru a prezenta cei mai eficienti clienti, agentii si branduri la nivel global, regional, in anumite tari, sau distinct, pe categorii de produse.
Castigatorii celei de-a 12-a editii a Romanian EFFIE Awards au fost premiati in cadrul Galei Effie Romania 2015, care a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Roman.
In cadrul festivitatii de premiere au fost acordate 26 de trofee, dintre care un Grand EFFIE, patru trofee de aur, noua de argint si 12 de bronz si au fost premiate in total 12 agentii si companii: 23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB Romania, Digital Star, Geometry Global Romania, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup Bucharest, Publicis Romania, Orange Romania si The Geeks.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz