Effie Awards România și-a stabilit finaliștii. Câștigătorii vor fi anunțați pe 26 noiembrie, în cadrul unei gale online
Reading Time: 3 minutePrima rundă de jurizare desfășurată online pe 12 și 13 noiembrie au stabilit finaliștii celei de-a XVII-a ediții Effie Awards România. Câștigătorii vor fi anunțați pe 26 noiembrie, de la 19:30, în cadrul Galei Effie România 2020, prima în format online.
La această ediție, 22 de agenții și companii au obținut nominalizări în 27 de categorii de concurs: Cohn & Jansen WT, Friends\TBWA, GMP+WEBSTYLER, Graffiti PR, HEADVERTISING, Jazz Communication, Kaufland România, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Mainstage The Agency, Mercury360, Minio Studio, Most Wanted Ideas, MRM // McCann România, Propaganda, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, THE CIRCUS, The Onion Media, Tribal Worldwide, VODAFONE ROMÂNIA, Zenith.
Cele 37 de branduri finaliste sunt: 5 to go, Animaterra 2, Aqua Carpatica, Ariel, Autovit.ro, BCR, Burger King, Carrefour, Coca-Cola, Curtea Veche Publishing, Durex, Edenia Foods, Funky Citizens, George, Gillette, ING Bank, KFC,Kinder, Lay’s, Magnevie Stress Resist, Mountain Dew, Napolact, Netflix, OLX Jobs, ORANGE, Pampers, Plant Line, ROMANIAN POLICE, Rompetrol Go, SAMSUNG, STAR KRAX, Telekom, Timișoreana, TUC, Unisol, URSUS, Vodafone.
Gala de Premiere Effie România 2020 va avea loc în 26 noiembrie, de la 19:30, în format 100% online, transmisă live din studioul unde Andi Moisescu, gazda evenimentului, va primi în direct prin video call invitați din industrie, dar și câștigătorii celei de-a 17-a ediții.
Gala va fi transmisă live pe paginile de Facebook EFFIE România și IAA, dar poate fi urmărită și prin logarea alături de participanți în Discord. Evenimentul va face și o radiografie a ultimului an într-un panel talk interactiv ce va aborda teme diverse despre publicitatea din România. Programul întreg al Galei EFFIE 2020 va fi anunțat în curând.
Președintele Juriului Effie este anul acesta Charlie Hiscocks, Founder Curious Eye Ltd, specialist în marketing cu peste 35 de ani de experiență. Charlie este si Președintele Scoring Committee, structură nou formată anul acesta care setează pragurile de accedere în runda finală, stabilind astfel nominalizații ediției, precum și câștigătorii competiției după runda doi de jurizare.
Din această structură mai fac parte Mihai Bârsan – Business Leader, Entrepreneur și Președintele Comitetului de Organizare Effie 2020, Cristina Osiescu – Client Delivery Industry Leader Nielsen România și Miruna Dumitriu – Senior Consultant, Audit, Financial Services Industry Deloitte România.
Juriul Effie 2020 din prima rundă de evaluare a fost format din peste 80 de specialiști ȋn marketing, comunicare, research, media si reprezentanți ai mediului academic. Jurizarea s-a desfășurat pentru prima dată în format exclusiv online. Ȋn runda a doua de jurizare, desfășurată în 19 noiembrie, peste alți 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii ediției.
Jurizarea Effie Awards România 2020 este moderată în ambele runde de consultanți de marketing și specialiști high level din agenții de research și companii: Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Market Research, Afrodita Blasius – Coach/Consultant, Marcomia, Costin Radu – Independent Strategy Consultant & membru în Comitetul de Organizare Effie 2020, Dan Petre – Business Developer, D&D Research & membru al Comitetului de Organizare, Dan Zloteanu – Business Consultant & Marketing Researcher, MRI Research & Consulting, Maria Predoiu – Co-founder & CEO, Qriser și Roxana Baias – Marketing Director, Telekom, Residential Segment.
Comitetul de Organizare Effie 2020 este format din: Mihai Bârsan, President Romanian Effie Awards Committee 2020 & Business Leader, Entrepreneur, Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe România, Bogdan Țurcanu, Commercial Manager, Ursus Breweries, Costin Radu, Independent Strategy Consultant, Dan Petre, Business Developer, D&D Research, Mihai Trandafir, Managing Director, UM România, Ruxandra Rău, Director Brand & Communication Strategy, Telekom România, Silvia Mihăilescu, Director of Brand, Marketing & Communications, ING România şi Victor Stroe, Head of Strategy & Associate Director, Leo Burnett.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz