Effie Awards Europe 2021: Leo Burnett Bucharest este cea mai premiată agenție din Europa
Reading Time: 2 minuteLeo Burnett Bucharest a fost agenția cu cele mai multe premii în cadrul celei de-a 25-a ediții a competiției Effie Awards Europe 2021, obținând 2 premii Silver și 2 premii Bronze pentru clienții Procter & Gamble, Telekom Romania și Fashion Days. Gala a avut loc online pe data de 1 decembrie 2021.
Este pentru al treilea an consecutiv cand Leo Burnett câștigă premii substanțiale la Effie Europe, dar pentru prima dată când obține și cele mai multe distincții.
Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest, a spus:
„Ultimii doi ani au fost ani complicați și pentru industria de comunicare, iar satisfacția noastră a venit din faptul că am reușit să ne adaptăm și, mai ales, să ne întărim parteneriatele cu toți clienții noștri. Acest lucru a dus la un impact pozitiv în business de ambele părți și ne bucură faptul că acest impact este recunoscut și internațional, la competiția care, răsplătind eficiența în comunicare, devine cel mai relevant festival în aceste vremuri”.
Victor Stroe, Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett Bucharest, a adăugat:
„Faptul că Leo Burnett Bucharest este agenția cea mai premiată la Effie Europe nu face decât să valideze rezultatele locale, unde Leo a fost agenția anului în ultimii patru ani. Aceste distincții dovedesc dedicarea și valoarea suportului pe care îl oferim clienților noștri, și impactul nostru în businessul lor, atât pe perioade de boom, cât mai ales în perioade dificile”.
Effie Awards Europe este o competiție anuală care premiază cele mai eficiente campanii de comunicare comercială din Europa. Aceasta reprezintă un simbol al eficienței dovedite a publicității și o celebrare adusă parteneriatului dintre client și agenție. La ediția din acest an a competiției au fost acordate 35 de trofee pentru 26 de agenții din 17 țări din Europa.
Câștigătorii au fost selectați de un juriu internațional format din reprezentanți ai agențiilor și clienților, coprezidat de Claire Miller, Global Head of Strategy la LEGO Agency și Vincent Garel, vicepreședinte executiv la TBWA\Groupe France.
Cele două premii Silver au fost acordate agenției Leo Burnett Bucharest pentru campania „Somn ușor, mic luptător” dezvoltată pentru Pampers. Campania a fost recunoscută la categoriile: Best of Europe: FMCG și Best of Europe: Positive Change.
Totodată, Leo Burnett Bucharest a obținut două premii Bronze pentru următoarele campanii: „Parcul online” pentru Telekom România și „Black Friday 2020, Ediția de bun simț” pentru Fashion Days, la categoriile Best of Europe: Internet & Telecom și Best of Europe: Retail.
Toate aceste campanii au obținut, de asemenea, premii în cadrul competiției Effie Romania 2021, unde au contribuit la desemnarea Leo Burnett Bucharest ca Agenție a Anului pentru al 4-lea an consecutiv.
Premiile Effie Europe sunt o dovadă a performanței și a eforturilor eficiente de marketing, construite pe baza unui insight puternic, o strategie complexă și un concept creativ ce duc către atingerea obiectivelor și înregistrarea celor mai bune rezultate. Toate acestea demonstrează eficiența campaniilor premiate. Lucrările înscrise în programul Effie trec prin etape riguroase de evaluare, doar un mic procent din cazurile înscrise în competiție devenind câștigătoare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz