Efectul Uber Eats asupra restaurantelor
Reading Time: 3 minuteCând vine vorba de top trei beneficii ale colaborării cu Uber Eats, reprezentanții restaurantelor spun că acest parteneriat îi ajută să își crească numărul de comenzi, să livreze mai rapid comenzile și să aibă mai multă vizibilitate pentru afacerea lor.
Uber Eats a realizat un sondaj care a implicat peste 50 de restaurante de top din București, care au început colaborarea cu aplicația la scurt timp după lansarea aplicației. 82% dintre respondenți au afirmat că acest parteneriat îi ajută să își crească numărul de comenzi, să livreze mai rapid comenzile (70%) și să aibă mai multă vizibilitate pentru afacerea lor (68%).
72% dintre restaurantele care au răspuns sondajului spun că Uber Eats le-a ajutat să își crească afacerea. Aproape jumătate (47%) dintre respondenți spun că au înregistrat o creștere cuprinsă între 10% și 30%. Când vine vorba de cele mai multe comenzi primite într-o zi, 53% dintre restaurante au primit între 20 și 50 comenzi prin aplicația Uber Eats, în timp ce 8% au avut între 50 și 100 comenzi.
31% dintre restaurante au spus că se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul comenzi în creștere, în timp ce 35% dintre ei se gândesc să își extindă afacerile. Totodată, 9 din 10 manageri sau proprietari de restaurante au spus că ar recomanda Uber Eats și altor restaurante.
„În ultimul an, Uber Eats a adus o contribuție economică importantă pentru sute de restaurante și curieri din București. Scopul nostru este să ajutăm restaurantele să își atingă potențialul maxim. Bineînțeles, succesul lor se datorează leadershipului lor, calității excepționale a mâncării sau a modului în care își administrează bucătăria. Noi suntem doar o parte a poveștii lor, iar angajamentul nostru este să continuăm să folosim tehnologia pentru a-i ajuta să crească și să ajungă la și mai mulți clienți”, a spus Krzysiek Radoszewski, General Manager, Uber Eats, CEE.
Cele mai populare feluri de mâncare comandate de români sunt burgerii, puiul fript și wrap-urile. Număr record de comenzi înregistrat de același utilizator este de 379, în timp ce cea mai mare comandă plasată a fost un meniu sushi cu 152 bucăți.
Printre cele mai populare restaurante Uber Eats sunt Nicolai (pe primul loc în aplicația Eats cu cele mai multe comenzi), Pain Plaisir (cea mai populară patiserie și brutărie), Atelierul de tarte (cel mai popular restaurant pentru brunch), calif & condimental (cel mai popular lanț de restaurante) sau Sara Green (cel mai popular restaurant vegan pe Uber Eats).
„Se vede diferența când gătești cu drag. Eu gătesc mâncarea într-un mod simplu, după rețetele mamei mele, și atunci acest timp de mâncare e sensibilă la transport și trebuie livrată cât mai rapid. Provocarea în acest domeniu este să te adaptezi mereu timpurilor, iar Uber Eats nu mă lasă să mă plafonez, îmi aduce aminte că trebuie să mă reinventez mereu”, a spus Nicolai Tand, proprietarul restaurantului Nicolai.
“Uber Eats ne oferă o mobilitatea mai mare și ne ajută să ne creștem cifra de afaceri. În curând, vrem să deschidem un concept nou de bucătărie, cloud kitchen, care va presupune un punct de lucru doar cu livrări”, a declarat Radu Tănase, cofondator calif & condimental.
Uber Eats aniversează un an de la momentul lansării sale în România, când pe platformă erau înregistrate doar 100 de restaurante. În prezent, compania are 700 de restaurante partenere în București, de la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanțuri de restaurante. Durata medie de livrare a unei comenzi este de 36 de minute, iar cea mai scurtă livrare a durat doar 5,4 minute.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz