Vânzările din noiembrie 2020 au înregistrat o trecere istorică la ținute de casă și îmbrăcăminte pentru călătorii scurte, arată o analiză a căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile.
Ca un semnal suplimentar al modului în care vânzările online de produse au fost influențate într-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul românesc de coronavirus, categoriile de produse cu creșteri tradiționale de la an la an în această perioadă, cum ar fi rochiile, bluzele și fustele și gențile de mână au scăzut în 2020, făcând loc unor alegeri interesante, arată reprezentanții Glami, într-un comunicat de presă.
Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops și papuci (+ 364% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) și halate de baie (+ 142% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).
Restul articolelor cele mai vândute în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului și pentru călătorii scurte – cum ar fi mănuși (+ 214% creștere anuală), șaluri și eșarfe (+78% creștere de la an la an), cizme (+ 72% creștere 2020 vs. 2019), jachete și paltoane (+ 40% creștere anuală).
Cele mai dramatice scăderi s-au înregistrat pe categorii de produse vedetă în mod obișnuit în această perioadă a anului, cum ar fi fuste (-70% scădere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze și fuste (-43%) și genți (-32%).
Confort, comoditate și investițiile utile în garderobă – aceștia au fost factorii motivanți pentru cumpărătorii care au apelat la www.glami.ro în intervalul noiembrie-decembrie 2020. Top 3 cele mai vândute piese de pe www.glami.ro este condus de jachete pufoase supradimensionate, urmat de halate de baie pufoase și ghiozdane negre.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…