EDPR lansează o nouă identitate de brand pentru tranziția la energia verde
Reading Time: 2 minuteDupă un an în care și-a consolidat angajamentul față de tranziția energetică presupunând o investiție de 24 de miliarde euro până în 2025, grupul EDP anunță o nouă identitate de brand aliniată cu poziționarea companiei în sectorul energetic și cu rolul său în societate.
Noua identitate reflectă transformarea pe care EDP a avut-o în ultimii ani, devenind o companie mai globală și mai incluzivă, concentrată pe viitor, durabilitate, inovație și responsabilitate socială. În acest context, grupul a decis să își actualizeze comunicarea de brand și cultura internă pentru a asigura alinierea la țintele companiei și ambiția acesteia de a conduce tranziția energetică.
Acum, toate companiile grupului EDP vor împărtăși o identitate de brand unică, care întărește poziționarea acestor companii în sectorul energetic și angajamentul lor față de tranziția energetică, reprezentând totodată sfera globală a EDP care, în ultimul an, a intrat pe 12 piețe noi.
Noul logo și identitatea grafică sunt inspirate din circularitatea naturii, a planetei și a diferitelor surse de energie regenerabilă – soarele și turbinele eoliene și de apă – elemente cheie în strategia companiei, care abordează schimbările climatice cu ambiția de a dubla capacitatea de producție din surse regenerabile până în 2025.
Noua imagine a EDP reprezintă, de asemenea, ambiția pentru o economie circulară mai durabilă și face apel la inovații constante în sectorul energetic, necesare pentru a face față provocărilor de reducere a utilizării combustibililor fosili și de obținere a independenței energetice.
Culorile alese – verde, albastru și violet – reprezintă sustenabilitatea naturii, a energiei curate, a tehnologiei și a oamenilor și sunt aliniate cu obiectivul EDP de a fi o companie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, până la sfârșitul deceniului, fără a lăsa pe nimeni în urmă în această tranziție. Identitatea a fost dezvoltată de o echipă multiculturală din partea agenției internaționale de design Pentagram, care are o amplă experiență în piețele în care este prezent EDP.
„De-a lungul istoriei noastre, am contribuit la reinventarea sectorului energetic promovând un impact pozitiv asupra societății. Vom continua să conducem tranziția energetică și decarbonizarea economiei pentru un viitor mai bun. Odată cu evoluția pe care o anunțăm astăzi, dorim să încorporăm pilonii acestei misiuni și ai unei tranziții juste și durabile în imaginea mărcii noastre și în acțiunile noastre”, afirmă Miguel Stilwell D’Andrade, CEO al EDP.
Noua imagine a fost prezentată celor aproape 13.000 de angajați ai grupului de către Comitetul Executiv de Administrație în cadrul unui eveniment intern care a avut loc la Lisabona și a fost difuzat la nivel global pe toate piețele în care EDP este prezent.
Această schimbare va fi reflectată intern într-o primă fază, iar apoi va implementată progresiv, într-un proces care va dura până în 2023.
Pentru a anunța această evoluție, a fost dezvoltată o campanie de poziționare instituțională prin agenția internațională Havas. „Alegem Pământul” este manifestul care dă glas acestei schimbări și intenționează să mobilizeze întreaga societate spre această tranziție urgentă și necesară.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz