Edenred România lansează un program pentru susținerea restaurantelor
Reading Time: 2 minuteEdenred România lansează unul dintre cele mai mari programe naționale de susținere a restaurantelor, oferind 20.000 de mese gratuite în aceste localuri.
Odată cu redeschiderea tuturor restaurantelor, Edenred România lansează programul „More than Ever”, prin care sprijină restaurantele, cantinele, firmele de catering și cafenelele să își reia mai ușor activitatea obișnuită, după o perioadă în care tot sectorul HORECA a fost blocat, în contextul pandemiei de COVID-19. În cadrul campaniei, Edenred își propune să susțină această industrie și să invite cât mai mulți beneficiari de carduri de masă în restaurante, oferind contravaloarea a 20.000 de mese gratuite, de care angajații români se pot bucura în rețeaua de comercianți parteneri din program, propunându-le să iasă la masă – #iesimlamasa.
„Segmentul HORECA a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani și este de datoria noastră să le fim alături partenerilor Edenred, să îi ajutăm să crească din nou. Restaurantele și cafenelele sunt importante pentru societate nu numai din perspectiva unui loc în care mergem să mâncăm sănătos, ci reprezintă și un loc drag unde ne construim amintiri, unde mergem să ne întâlnim cu prietenii, familia sau cu partenerii de afaceri. Revenirea la normalitate va fi, cu siguranță, o provocare pentru acestea și tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraș pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant© să iasă la masă și să își susțină restaurantul preferat. Dacă #iesimlamasa, contribuim activ la revenirea acestei industrii în cel mai scurt timp.”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.
Edenred s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor și comercianților parteneri din România. A facilitat tranziția de la tichete pe suport hârtie la carduri fără costuri suplimentare pentru angajatori, a digitalizat procesele operaționale și a implementat plata online pentru toate produsele, inclusiv dezvoltând parteneriate cu platforme online de comenzi și livrări mâncare.
Compania a ajutat restaurantele încă de la debutul crizei COVID-19, promovând activ comercianții parteneri care ofereau atât livrarea la domiciliu, cât și ridicarea din locație a comenzilor. Edenred România a încurajat utilizatorii să comande mâncare caldă și sănătoasă și să plătească online cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant, în condiții de siguranță, dintr-o rețea de restaurante partenere dezvoltată la nivel național.
Campania lansată în România face parte din inițiativa globală a grupului Edenred, în cadrul căreia a fost creat fondul „More than Ever”, în valoare de până la 15 milioane de euro, menit să sprijine proiecte și investiții în măsuri specifice minimizării efectelor crizei provocate de pandemia COVID-19.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz