Marketing

Edenia susține sportul românesc

Reading Time: 2 minute

Pe 1 august 2024, Casa României la Paris a găzduit cadoul Edenia pentru Team Romania. În urma cu 5 ani, când Edenia a început demersurile de susținere a unor sportivi, a unor federații sportive și a Comitetului Olimpic și Sportiv Român, a creat platforma RomaniaForGold fuelled by Edenia, cu misiunea de a reaprinde flacăra olimpică din inimile românilor și de a susține echipa olimpică în lupta pentru medalii la Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

Exact această misiune a condus la piesa „Din toată inima” a trupei Voltaj, astfel apărând ideea de a o transforma într-o dedicație muzicală pentru Team Romania, avându-i ca protagoniști chiar pe ei, sportivii olimpici, alături de trupa Voltaj.

A urmat producția videoclipului, însă pentru a nu deranja programul de pregătire sportivă, echipa Edenia, împreună cu Casa de Film Factor, au mers după sportivi pentru a filma cadrele cu ei, în diverse săli de sport (gimnastică, tir, polo, atletism, înot), în alte orașe sau chiar în alte țări.

Gazda evenimentului, Oana Stincel, fost sportiv de performanță și în prezent Director de Marketing Macromex, creatorul brandului Edenia, a declarat cu această ocazie: “Mulțumim tuturor membrilor Team Romania care au venit la Jocurile Olimpice Paris să ne reprezinte țara! Aceasta este o seară dedicată vouă! Vă purtăm un imens respect și o dragoste nemărginită.

Dan Minulescu, fondatorul companiei Macromex, a afirmat cu multă emoție: „Sunt recunoscător pentru privilegiul de a fi aici, alături de oameni care reprezintă România la cel mai înalt nivel. Nu există nimic mai emoționant decât a vedea sportivii români urcând pe oricare treaptă a podiumului sau pur și simplu participând la acest eveniment, care este cel mai mare spectacol al lumii.”

Președintele Comitetului Olimpic și Sportiv Român, Mihai Covaliu, prezent la eveniment, a adresat cuvinte de mulțumire și mândrie la adresa parteneriatului dintre COSR și Edenia. „Aveți o bucățică a voastră din fiecare medalie obținută și sunt foarte mândru că ne sunteți alături!” Proiectul Romania for Gold s-a născut în urma parteneriatului dintre Edenia și Comitetul Olimpic și Sportiv Român și vorbește despre importanța performanței în sport și în viață.

Romanita Oprea

Recent Posts

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

5 minute ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

7 minute ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

37 de minute ago

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

46 de minute ago

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

59 de minute ago

PPC finalizează achiziția de 700 mil. euro a portofoliului de energie regenerabilă din România al Evryo Group

PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…

o oră ago