Categories: CSR

Eco-Rom a incheiat campania ”Ai colectat, ai castigat”

Reading Time: < 1 minut

<p>  </p> <p> Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei “Punctul Verde” in Romania si cea mai importanta organizatie de preluare de la agentii economici a obligatiei de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje, a implicat in campania cu premii 23 de municipii si 3.068 de puncte de colectare selectiva.</p> <p> A fost cea mai mare campanie de informare si educare a populatiei privind colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje desfasurata pana in prezent.</p> <p> Compania a premiat, pe loc, peste 300.000 de persoane responsabile care au colectat selectiv deseurile de ambalaje, prin razuirea unor cartoane chiar la punctul de colectare. Initiativa „Ai colectat, Ai castigat!” s-a desfasurat in perioada 18 iunie – 9 septembrie 2012, in 23 de municipii in care Eco-Rom Ambalaje sustine dezvoltarea serviciilor de colectare selectiva, inclusiv Bucuresti – sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3, sectorul 6 (unde exista parteneriate incheiate).</p> <p> In cele 3 luni de actiuni la puncte, au fost colectate selectiv aproximativ 3500 tone de deseuri de ambalaje. ”Gestul colectarii selective trebuie sa devina un obicei si singura solutie in acest sens este implicarea tuturor actorilor responsabili: populatie, autoritati, operatori de salubritate si industrie” a declarat Sorin Cristian Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.</p> <p> In tombola pentru Marele Premiu – o masina – s-au inscris 32.156 de coduri unice, iar castigatoarea a fost Eniko Andrea Stoica din Targu Mures, care arunca gunoiul in mod selectiv de mai multi ani. Cum o bucurie nu vine niciodata singura, ea a devenit castigatatoarea campaniei la o zi dupa ce a devenit mama.</p>

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

40 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

o oră ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago