<p> </p> <p> Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei “Punctul Verde” in Romania si cea mai importanta organizatie de preluare de la agentii economici a obligatiei de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje, a implicat in campania cu premii 23 de municipii si 3.068 de puncte de colectare selectiva.</p> <p> A fost cea mai mare campanie de informare si educare a populatiei privind colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje desfasurata pana in prezent.</p> <p> Compania a premiat, pe loc, peste 300.000 de persoane responsabile care au colectat selectiv deseurile de ambalaje, prin razuirea unor cartoane chiar la punctul de colectare. Initiativa „Ai colectat, Ai castigat!” s-a desfasurat in perioada 18 iunie – 9 septembrie 2012, in 23 de municipii in care Eco-Rom Ambalaje sustine dezvoltarea serviciilor de colectare selectiva, inclusiv Bucuresti – sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3, sectorul 6 (unde exista parteneriate incheiate).</p> <p> In cele 3 luni de actiuni la puncte, au fost colectate selectiv aproximativ 3500 tone de deseuri de ambalaje. ”Gestul colectarii selective trebuie sa devina un obicei si singura solutie in acest sens este implicarea tuturor actorilor responsabili: populatie, autoritati, operatori de salubritate si industrie” a declarat Sorin Cristian Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.</p> <p> In tombola pentru Marele Premiu – o masina – s-au inscris 32.156 de coduri unice, iar castigatoarea a fost Eniko Andrea Stoica din Targu Mures, care arunca gunoiul in mod selectiv de mai multi ani. Cum o bucurie nu vine niciodata singura, ea a devenit castigatatoarea campaniei la o zi dupa ce a devenit mama.</p>
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…