Echipa Michelin Corporate & Business Services (CBS) București a sărbătorit un deceniu de performanță remarcabilă, marcând o călătorie plină de provocări, inovație și realizări care au condus la consolidarea poziției în cadrul grupului Michelin și în industria de business services. Cei zece ani de activitate au fost marcați de numeroase momente definitorii care au contribuit la creșterea și dezvoltarea echipei și a capabilităților centrului.
În prezent, echipa are peste 850 de angajați care gestionează activitățile financiare, de logistică, vânzări, achiziții, resurse umane și service management, în principal pentru Europa, continuând să crească prin dezvoltarea nivelului de expertiză. În ultimii ani, inițiativele din CBS București au fost recunoscute și premiate pe plan intern și extern, confirmând o evoluție constantă. În plan extern, centrul a fost premiat doi ani consecutiv de către Shared Services and Outsourcing Network (SSON) pentru excelența operațională și proiectele inovatoare.
„Strategia Michelin CBS se concentrează pe excelența operațiunilor și a serviciilor gestionate, atragerea de talente și dezvoltarea lor, îmbunătățirea continuă a proceselor și participarea activă la programele de transformare din cadrul grupului. Mă bucur să contribui alături de colegii mei din echipa de leadership la o cultură axată pe transparență, flexibilitate și sinergie intelectuală – avem un spațiu sigur în care ne putem exprima ideile, în care încurajăm inovația, diferențele individuale, facilitând învățarea și dezvoltarea pentru fiecare coleg și astfel dezvoltarea întregii echipe.”
Sorina Burciu, Michelin CBS Director București
Modelul de leadership din Michelin susține o cultură orientată către rezultate, echilibrată de grija pentru oameni și încurajarea inteligenței colective și a colaborării. Astfel că echipa de leadership CBS București este dedicată creării de oportunități pentru dezvoltarea angajaților, a inovației și valorificarea inteligenței colective prin programe precum Citizen Developers Bootcamp – în cadrul căruia, timp de 6 luni, participanții se axează pe dezvoltarea cunoștințelor digitale (mai ales cele low code și no code) și de business, beneficiază de traininguri, suportul unor mentori și coaching dedicat, iar pentru absolvire sunt implicați activ în dezvoltarea unor soluții tehnice digitale pentru eficientizarea proceselor de business. Ediția din 2023 a avut peste 60 de voluntari implicați, alături de 32 de traineri, care au dezvoltat 69 de proiecte interne, iar programul continuă și în 2024.
Un alt program cu obiective similare este Ideas in Motion, destinat întregii organizații, prin care se încurajează propunerea de idei de business inovatoare. Participanții au oportunitatea de a-și prezenta ideile într-un proces de selecție, iar cei selectați pot fonda un nou business în cadrul grupului Michelin, beneficiind de finanțare și consiliere pe parcursul implementării.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
VAUNT, platforma de management a vânzărilor dedicată dezvoltatorilor imobiliari, care dezvoltă și un marketplace pentru investitori interesați să cumpere apartamente…
După aproape nouă ani de activitate, Banca pentru Alimente București, alături de Federația Băncilor pentru Alimente din România - FBAR,…
Uber anunță extinderea produsului Uber Green în patru noi orașe: Craiova, Constanța, Iași și Sibiu, ca parte din angajamentul său…
La începutul acestui an, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, a realizat un sondaj* despre preferințele europenilor…
După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope a demarat…
Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării…