Oamenii Karpaten: echipa din spatele călătoriilor
Reading Time: 3 minuteLa fel ca multe afaceri, în pandemie agențiile de turism au fost forțate să restrângă la minimum și chiar să închidă activitatea. Domeniul a fost grav afectat și nimeni nu credea ca își vor reveni curând. La sfârșitul anului 2020 însă echipa Karpaten Turism a revenit în forță cu o ofertă neașteptată: chartere în destinații exotice.
Dacă, ani de zile, pentru a ajunge în destinații exotice era nevoie să schimbi două sau chiar trei zboruri și să pierzi multe ore sau chiar zile pe drum, în noiembrie 2020 Karpaten Turism a introdus zboruri charter care te duc dintr-un singur pas la destinație. Mai mult, a venit cu o ofertă variată de hoteluri și cu preturi neașteptat de bune pentru aceste destinații.
“Pandemia a fost la fel de grea pentru noi ca pentru toate agențiile. Întreaga echipă a lucrat de acasă timp de trei luni, martie-mai 2020, dar din luna iunie am început să revenim, pe rând, la birou. Ne-am organizat pe ture, pentru a ne asigura că rămâne destul de mult spațiu în birouri pentru a se respecta distanțarea socială și am luat toate măsurile de siguranță impuse de pandemie pentru cei 50 de colegi”, spune Alexandru Mărginean, General Manager al Karpaten Turism.
Ideea vacanțelor exotice a fost o măsură prin care turiștii pot ajunge rapid și la preturi acceptabile în locurile la care visează, dar mai ales în destinații unde numărul de turiști nu este niciodată foarte mare.
Pare că ingredientele sunt simple și explică ușor succesul ofertei Karpaten, dar curajul de a oferi într-o piață înghețată un produs inovator și în premieră, atât de dorit de turiștii care iubesc să călătorească, a determinat reacția neașteptat de mare a oamenilor de a cumpăra bilete și toate charterele au fost pline.
“Ca toată lumea, și colegii noștri au fost reticenți la început. Majoritatea temerilor erau legate de noutatea produsului, de cum va fi perceput de români, de cum se va călători în timp de pandemie. Deși destinațiile exotice erau prezente în portofoliul nostru și înainte de 2020, felul în care sunt operate acestea în acest moment este mult diferit și s-a văzut cât de mult își doresc oamenii să călătorească”, ne-a mai precizat General Manager-ul companiei, care a reușit printr-un mediu de lucru plăcut și călătorii de tip incentive și infotrip-uri să-și motiveze echipa și să-și determine colegii să înțeleagă valoarea charterelor exotice.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 353 (7 mai – 7 iunie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz