Stiri

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

Reading Time: 2 minute

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor și lansează un nou proiect de sprijinire a acestora, numit „KIT” (Keep in touch). Proiectul vine ca răspuns la creșterea alarmantă a consumului de substanțe interzise de la vârste tot mai fragede.

Inspirat de succesul proiectului C.R.E.A.A.Ti.V., primul centru medico-educațional pentru adolescenți cu adicții din România, proiectul „KIT” aduce o nouă abordare asupra prevenției, de tip „peer to peer education” (educație de la egal la egal), bazată pe un model validat la nivelul Organizației Națiunilor Unite și pus în aplicare în cel puțin 14 state europene.

Programul debutează cu o perioadă intensă de formare, în șase licee din București: Liceul Național „Ion Creangă”, Școala Centrală, Liceul Teoretic „Ion Barbu”, Liceul Tehnologic Grivița, Colegiul Național „Matei Basarab” și Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza”.

Pe parcursul a patru luni, elevii și profesorii selectați vor participa la sesiuni intensive de formare pe teme esențiale care să îi protejeze pe copii de alegeri greșite: comunicare asertivă, gestionarea anxietății, reziliență și dezvoltare personală.

Ulterior, pe tot parcursul anului școlar 2024-2025, echipele din fiecare liceu vor beneficia de sprijinul experților în sănătate mintală, care vor veghea fiecare pas, asigurând suport neîntrerupt.

Echipa de specialiști care va susține formarea și va asigura suportul în cadrul programului este formată din 10 psihologi și formatori în dezvoltare personală, fiind condusă de dr. Eugen Hriscu și dr. Irina Minescu.

La finalul programului, echipele din licee vor putea transmite cunoștințele dobândite următoarei generații de elevi, devenind astfel un sprijin pentru școală și familie.

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezență consolidată de-a lungul a 19 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid și E.ON Energie România, acestea desfășurând activități de distribuție de energie electrică și gaze naturale pentru 3,6 milioane de clienți, respectiv de furnizare a energiei și a soluțiilor energetice pentru circa 3,5 milioane de clienți. De la intrarea pe piața din România, E.ON a investit peste 2,3 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat și bugetele locale se ridică la 3,4 miliarde de euro.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

6 minute ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

o oră ago

OMV Petrom va livra combustibil sustenabil pentru TAROM

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…

o oră ago

Vacanțe în ofertă la Black Friday. Unde poți ajunge cu 299 de euro

Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…

o oră ago

Prețul chiriilor continuă să crească. Majorări de 12% în octombrie 2024

Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…

o oră ago

Peste 42.000 de vizitatori la Indagra & Indagra Food 2024

INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…

2 ore ago