CSR

E.ON România a investit 1.8 milioane de euro în proiectele CSR

26 sept. 2024 3 min

E.ON România a investit 1.8 milioane de euro în proiectele CSR

Reading Time: 3 minute

Grupul E.ON România a sprijinit, anul trecut, cu circa 1,8 milioane de euro proiecte dedicate comunității, ridicând la aproape 20 milioane de euro valoarea totală a sumelor investite în astfel de inițiative în ultimii ani, potrivit Raportului de Sustenabilitate al E.ON pentru anul 2023, publicat recent.

Domeniile principale de implicare în comunitate au vizat îmbunătățirea culturii siguranței și pregătirea generațiilor viitoare, prin încurajarea inovației și susținerea de lecții, activități și concursuri școlare. Schimbările climatice și protecția mediului, prin proiecte şi campanii dedicate eficienței energetice, au fost de asemenea domenii prioritare în anul 2023.

Cele peste 6.000 de ore de voluntariat reprezintă o cifră record, fiind de aproape șase ori mai multe decât în 2022, datorită acțiunilor la care au participat 1.450 de voluntari, aproape un sfert din angajații Grupului E.ON România. Proiectele proprii au avut 70.000 de beneficiari direcți.

Campania #FacemBine a însemnat organizarea a zeci de acțiuni de voluntariat, pornind de la nevoile micro cu care se confruntă comunități mici, vulnerabile, identificate cu sprijinul asociațiilor și ONG-urilor de la nivel local.  Peste 560 de colegi au participat la acțiuni de voluntariat, iar rezultatele au fost pe măsura implicării lor: cinci spații de joacă amenajate în curțile școlilor și grădinițelor și un spațiu de joacă pentru animale părăsite, 2.500 de copaci plantați, 1.000 de porții de mâncare gătite și distribuite persoanelor vulnerabile, 500 de pachete pregătite și distribuite pentru copii și persoane vârstnice vulnerabile, trei școli decorate cu desene și mesaje inspiraționale, două spații de lectură amenajate în școli, trei trasee turistice reamenajate și 20 de asociații locale sprijinite.

Dăruiește Lumină

Anul 2023 a însemnat 1.850.000 kWh energie donați către zece instituții educaționale, sociale sau de sănătate, în cadrul celor trei ediții pline de povești emoționante. În premieră, anul 2023 a însemnat și aducerea componentei de responsabilitate socială în cadrul Festivalului Electric

Castle. Pentru fiecare participant care a vizitat și s-a implicat în activitățile de la standul E.ON Home Stage, compania a donat câte 50 kWh. În total, la finalul festivalului au fost dăruiți 250.000 kWh de energie Liceului de Arte Vizuale „Romulus Ladea” din Cluj-Napoca.

Parteneriatul dintre E.ON și Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) – „Împreună pentru siguranță” a împlinit anul trecut 11 ani, timp în care au fost derulate acțiuni de informare și prevenire a situațiilor de risc care decurg din utilizarea surselor de energie. În fiecare an, aproximativ 5 milioane de oameni au fost beneficiarii campaniilor derulate prin toate canalele de informare.

E.ON derulează de peste zece ani proiectul „Energie în școlile copilăriei”, reușind să îmbunătățească condițiile de studiu pentru elevi și să eficientizeze consumul de energie în 83 de instituții de învățământ, investind până acum circa 4,36 milioane de euro. În 2023, am ales ca beneficiari cinci școli pentru copii cu nevoi speciale și două instituții care vin în sprijinul copiilor cu nevoi speciale.

Parteneriatul cu Asociația ZI de BINE. Fiecare lună a ultimilor trei ani a însemnat implicarea E.ON România în câte un proiect, alături de Asociația Zi de Bine și câte un ONG partener, în baza unui parteneriat menit să dezvolte soluții pentru provocări ce țin de educație, sănătate, incluziune socială, sărăcie sau mediu.

Mai multe informați despre proiectele și rezultatele Grupului E.ON România găsiți în Raportul de Sustenabilitate E.ON pentru anul 2023, aici.

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezență consolidată de-a lungul a 19 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfășurând activități de distribuție, respectiv de furnizare a energiei şi a soluțiilor energetice pentru circa 3,4 milioane de clienți. De la intrarea pe piața din România, E.ON a investit peste 2,3 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,4 miliarde de euro.

Array

Articole pe aceeași temă: