Dublă aniversare surpriză de Ziua Femeii, la înălțime și la sol cu Poftim Brânza Românească și Deschidem Vinul Românesc
Reading Time: 4 minuteCarrefour în parteneriat cu Wizz Air au celebrat săptămâna dedicată femeilor cu o dublă surpriză: prima degustare de brânzeturi românești la înălțime și un pairing inedit cu vin românesc la sol, după aterizare.
Toți pasagerii care au călătorit pe 6 martie pe ruta București – Bologna și retur au degustat în zbor o selecție deosebită de brânzeturi românești de specialitate din programul Poftim Brânza Românească, iar la aterizarea pe aeroportul Otopeni le-a fost oferit un vin atent selecționat din programul Deschidem Vinul Românesc.
După ce vinul românesc a stabilit o premieră cu o degustarea la înălțime în 2023, de Ziua Națională, brânzeturile românești au continuat tradiția în 2024. Pairingul a fost compus dintr-o varietate de brânzeturi maturate de la producătorii locali care fac parte din Poftim Brânza Românească: brânză maturată cu trufe Artesana Tecuci, brânză maturată 14 luni din lapte de oaie Five Continents, brânză maturată Thilde Lăptăria cu Caimac, brânză maturată Raclette Arkase, brânză maturată de capră Artesana Tecuci și brânză maturată cu chimen Torockoi devenit De Coltești, fiecare asociată cu o trufă de ciocolată premium, împreună cu două vinuri Roza și Sonet de Ciumbrud, parte din programul Deschidem Vinul Românesc.
Introducerea în lumea vinurilor și a brânzeturilor românești de specialitate a fost făcută de Marinela Ardelean, expert internațional în vinuri și ambasador al programului Deschidem Vinul Românesc, și de Alina Donici, managing partner Artesana Tecuci și ambasador al brânzeturilor românești. Împreună au descoperit cum vinul și brânzeturile românești pot fi prilej de eleganță, gust rafinat și autenticitate și ne pot reprezenta cu mândrie oricând ca brand de țară.
„Suntem mândri că am reușit să ducem la înălțime și cel mai nou program al nostru de susținere a producătorilor locali, Poftim Brânza Românească, după ce anul trecut am realizat o premieră și am deschis vinul românesc de 1 Decembrie, tot la înălțime, în zbor. Am ales și de data aceasta o sărbătoare importantă, în săptămâna în care celebrăm Ziua Femeii. Suntem bucuroși că le-am putut oferi celor dragi nouă un moment inedit, o degustare de produse autentice și rafinate. Pentru noi este o dovadă că suntem întotdeauna alături de producătorii locali din România prin programele noastre dedicate și că ne dorim să promovăm produsele românești cu fiecare ocazie.”
Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-Commerce Director Carrefour România
Poftim Brânza Românească, lansat în aprilie 2023, este cel mai nou program de susținere și promovare a brânzeturilor românești dezvoltat de Carrefour România. Împreună cu experți locali, identifică producători de brânzeturi din întreaga țară, acordă atât expertiză tehnică, cât și suport pentru a avea acces în retailul modern de promovare, acordă suport financiar, așa cum am făcut cu cauzele deschise în aplicația Act for Good, sprijină fermierii români prin promovarea către consumatori a unei selecții bogate de brânzeturi românești după rețete autohtone sau reinterpretate, unice, maturate, fermentate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate. Fiecare sortiment de brânză din cadrul programului Poftim Brânza Românească oferă clienților Carrefour o experiență senzorială unică prin diversitatea gusturilor și tradițiilor locale specifice, tradiții care poartă cu ele o parte din istoria și cultura României. Pentru producătorii medii sau mari, Carrefour oferă accesul la inovație, la o piață de desfacere extinsă și ocazia de a-și diversifica portofoliul de produse.
Producătorii mici au rolul de catalizator al programului: produsele din brânză cu o moștenire culturală și istorică, ce fac deja parte din patrimoniul nostru gastronomic, nu vor rămâne nedescoperite, datorită parteneriatului cu Carrefour. În prezent, fac parte din program 6 producători din 4 regiuni ale țării: Arkase și Torockoi devenit De Colțești din Transilvania, Artesana din Moldova, Lăptăria cu Caimac din Muntenia și Amilact și Five Continents din Dobrogea. Brânzeturile sunt disponibile în toate cele 46 de hipermarketuri Carrefour, precum și în anumite marketuri, oferind clienților ocazia de a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.
Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. De la debutul din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail, 59 vândute exclusiv în Carrefour la nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz