DRUID lansează o soluție de creare Agenți AI autonomi pentru companii
Reading Time: 2 minuteDRUID AI, companie specializată în inteligență virtuală conversațională, a lansat Conductor, un nou standard în coordonarea Agenților AI, fiind capabil să integreze și să gestioneze interacțiunea dintre diverși agenți autonomi și sistemele existente din cadrul companiilor.
DRUID Conductor permițe angajaților să creeze noi agenți AI printr-o platformă de tip low-code. Plecând de la o bibliotecă vastă de soluții predefinite, inteligența DRUID Conductor utilizează o arhitectură de tip knowledge graph pentru a construi soluții de business noi bazate pe AI în același mod în care ar vorbi cu un coleg de birou.
Integrare bidirecțională cu Copilot
Acești noi agenți AI autonomi sunt capabili să răspundă rapid la nevoi specifice prin coordonarea și orchestrarea altor boți și tehnologii (RPA, NLP, NLU), aplicații enterprise (CRM, ERP, BPM) și modele de AI generative (ChatGPT, LLama etc.), toate sub un singur „hub AI” centralizat.
DRUID este singura companie care oferă integrare bidirecțională cu Microsoft Copilot, permițând nu doar schimbul de date în timp real, ci și capacitatea de a antrena Microsoft Copilot pentru a răspunde la solicitări specifice de business.
În plus, prin intermediul DRUID QA Agent, companiile pot acum să testeze agenții AI pe care îi generează folosind tehnologii de Generative AI pentru a verifica și evalua acuratețea AI, permițînd îmbunatățiri constante în timp.
Guvernanța datelor
În plus, DRUID Conductor permite utilizatorilor non-tehnici să modeleze personalitatea agentului AI, să elimine erorile prin răspunsuri bazate exclusiv pe datele companiei, oferind transparență asupra modelului și asigurarea guvernanței datelor.
„Misiunea DRUID este să dăm companiilor puterea de a automatiza și scala rapid, oferindu-le flexibilitatea de a crea experți virtuali și soluții de business conversaționale ori de câte ori este necesar”, a declarat Liviu Drăgan, co-fondator și CEO al DRUID AI. „DRUID Conductor este un pas esențial în această direcție, deoarece permite companiilor să folosească la maxim potențialul tehnologiilor existente, reducând semnificativ timpul dedicat configurării și testării soluțiilor bazate pe AI. Printr-o o simplă conversație, angajații pot acum construi și orchestra agenți specializați care să răspundă la cele mai diverse nevoi de business”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz