Dragoș Bucurenci este noul Director de Comunicare al Philip Morris România
Reading Time: 2 minuteDragoș Bucurenci s-a alăturat echipei de conducere a Philip Morris România (PMI) ca Director de Comunicare, începând cu 1 iulie 2019. Va gestiona comunicarea companiei cu publicul extern format din consumatori și media.
Structura existentă a fost suplimentată prin înființarea noii funcții de comunicare, urmând o reorganizare globală a companiei.
”Nu mi-am imaginat că voi ajunge vreodată să lucrez pentru o companie din industria tutunului, dar nici nu mi-am imaginat vreodată că o companie precum Philip Morris va avea curajul să parieze pe un viitor fără fum, în care țigările vor fi înlocuite cu produse mai puțin nocive pentru fumătorii adulți. Am fost alături de proiectul IQOS încă de la începutul lansării sale în România, în calitate de consultant de comunicare, și cred că România, care a fost a patra țară în care acest produs a fost lansat, are șansa de a se afla în epicentrul unei revoluții globale. Atunci când Philip Morris România mi-a propus să schimb rolul de consultant cu acela de director de comunicare, am cumpănit îndelung și am decis în cele din urmă să accept, pentru că îmi plac provocările și pentru că eu chiar cred într-un viitor fără fum. Cred că împreună putem ajuta societatea românească să înțeleagă și să accepte acest concept cu adevărat revoluționar”, a declarat Dragoș Bucurenci
”Suntem hotărâți să înlocuim țigările cu alternative fără fum, care combină tehnologia avansată cu validări științifice solide. Avem nevoie de oameni care să continue comunicarea acestor eforturi în exteriorul companiei Philip Morris. Am încredere în experiența lui Dragoș Bucurenci pentru consolidarea eforturilor de comunicare de până în prezent. Efortul de comunicare către publicul extern gestionat de Dragoș alături de activitatea echipei de Corporate Affairs condusă de Alexandra Olaru, care va continua să colaboreze cu autoritățile într-un mod constructiv și transparent, pentru un mediu fiscal și de reglementare echitabil și predictibil și va consolida abordarea inovatoare a companiei pe piața din România sunt esențiale pentru transformarea companiei noastre și a industriei tutunului”, a continuat Branislav Bibic, director general al Philip Morris.
Dragoș Bucurenci este consultant și trainer de comunicare, activist civic și om de televiziune, absolvent MBA al Stanford Graduate School of Business, certificat ca NLP Coach de Academy of Coaching and NLP și trainer autorizat al Process Communication Model în România.
A format peste două mii de manageri în public speaking, storytelling și comunicare interpersonală prin intermediul companiei fondate la întoarcerea de la Stanford, Khastalia, a fondat Școala de Comunicare, a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale, a construit ONG-urile de mediu Salvați Delta și MaiMultVerde, iar în ultimii ani, în paralel cu Khastalia, a condus departamentul de dezvoltare al fundației Hope and Homes for Children.
În prezent, Dragoș Bucurenci s-a retras din toate celelalte proiecte, urmând a se dedica activității de la Philip Morris International.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz