Categories: MarketingStiri

Dragos Bucur, personajul principal in campania Groupama

Reading Time: < 1 minut

Leo Burnett Romania este agentia care semneaza noua campanie de comunicare a Groupama, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania de asigurari.

Conceptul creativ il are in centrul executiei pe actorul Dragos Bucur.

Campania ruleaza in perioada mai – iulie 2016 si cuprinde executii TV, cinema, print si online.

Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu – Group Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Victor Stroe – Planning Director, Irina Carbunescu – Senior Strategic Planner, Ioana Carp – Brand Communication Manager, Maria Ilea – Brand Communication Executive, Sorin Deleanu – Producer.

Groupama Asigurari:  Georgiana Miron – Marketing and Communication Director, Horia Iovanel – Marketing Manager Persoane Fizice.

Productie: Dragos Potop – Producer, Multimedia Est.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

9 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

9 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

15 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

15 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

15 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

15 ore ago