Noul magazin este amplasat in cadrul Coresi Shopping Center Brasov si are o suprafata de aproape 300 mp, investitia pentru deschiderea magazinului ridicandu-se la cateva sute de mii de euro.
“Planurile Douglas vizeaza continuarea extinderii retelei de magazine si a investitiilor pe piata locala, cu o cadenta asemanatoare cu cea de pana acum, de 2-3 magazine pe an. Piata produselor cosmetice de lux din Romania, fie ca ne referim la parfumerie, produse de ingrijire sau machiaj prezinta un potential important de crestere in regiune”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Parfumerie Douglas Romania.
De la intrarea pe piata locala in noiembrie 2007, Douglas a deschis circa doua unitati pe an, pozitionandu-se in malluri sau centre comerciale din Bucuresti, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanta, Iasi, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara si Targu Mures. In decembrie 2014 a fost deschis magazinul din mallul AFI Cotroceni, cel de-al cincilea din Bucuresti si al 16-lea din retea.
Douglas a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 55 milioane de lei, in crestere cu 7,4% fata de 2012 si are aproximativ 200 de angajati.
La nivel european, Douglas este principalul retailer din segmentul de parfumerie, cu vanzari anuale de peste 3 miliarde de euro. Grupul este format din trei divizii de retail, Parfumeriile Douglas, librariile Thalia si magazinele de imbracaminte AppelrathCüpper, si opereaza o retea de 1.650 de magazine in 19 tari.
Parfumurile preferate de clientii romani
Cum principalul segment de produse comercializat este parfumeria, Douglas realizeaza un top lunar al preferintelor clientilor. In luna martie, in cazul parfumurilor pentru femei, pe locul unu s-a clasat parfumul La vie est Belle de la Lancome, pe locul doi Black Opium de la Yves Saint Laurent, iar pe locul trei Alien de la Thierry Mugler.
In topul parfumurilor pentru barbati, pe locul unu se regaseste Intenso de la D&G, pe locul doi, Terre d’Hermes de la Hermes iar pe locul trei Code Homme de la Giorgio Armani.
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…