Douglas Romania relanseaza gama de produse de ingrijire pentru barbati, Douglas Men, care cuprinde acum noua produse destinate ingrijirii tenului si corpului, de la gel de dus la creme hidratante pentru fata si ochi.
Produsele din aceasta gama sunt dezvoltate de specialisti in cosmetica si sunt pozitionate in segmentul middle-premium, cu preturi de la 33 lei pentru o crema de maini pana la 132 de lei pentru crema hidratanta antirid.
Categoria produselor de ingrijire pentru barbati a cunoscut in ultimii ani o crestere semnificativa, atat la nivel global cat si in Romania, devenind una dintre cele mai dinamice categorii ale pietei de cosmetice. Conform datelor de pe piata locala, cresterea anuala pe acest segment se situeaza la nivelul de 10-15%, comparativ cu o crestere de doar 5% pentru intreaga piata de cosmetice in 2014.
“Daca in urma cu cativa ani, barbatii foloseau doar clasicul sapun, deodorantul si crema de ras, acum tot mai multi folosesc geluri de dus, sampoane, diverse lotiuni hidratante pentru fata si corp pe care si le aleg cu grija”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.
Un studiu recent arata ca 3 din 10 barbati romani din mediul urban folosesc o crema sau un gel pentru ingrijirea fetei (36%) , rezultat ce pozitioneaza Romania la un nivel similar cu alte tari europene, precum Marea Britanie sau Franta, unde 42% respectiv 46% dintre barbati utilizeaza creme de fata.
Pe primele pozitii in topul vanzarilor Douglas din segmentul de produse de ingrijire dedicate barbatilor raman produsele clasice, precum sampoanele si gelurile de dus sau produse de barbierit.
Douglas a intrat pe piata locala in 2007 si detine un numar de 18 magazine in Bucuresti, Baia Mare, Brasov, Cluj Napoca, Craiova, Constanta, Iaşi, Oradea, Ploiesti, Sibiu, Timisoara si Targu Mures. Compania a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 55 milioane de lei, in crestere cu 7,4% fata de 2012 si are aproximativ 200 de angajati.
Douglas Holding este unul dintre principalii retaileri europeni pe segmentul de parfumerie, cu vanzari anuale de peste 3 miliarde de euro. Grupul este format din trei divizii de retail, Parfumeriile Douglas, librariile Thalia si magazinele de imbracaminte AppelrathCüpper, si opereaza o retea de 1.650 de magazine in 19 tari.
SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…