Două zile pline de inspirație la Conferința Globală IAA
Reading Time: 2 minuteConferința Globală IAA, organizată sub umbrela ”Creativitatea poate schimba lumea”, se desfăşoară între 24 – 25 Octombrie.
24 Octombrie – 12 speakeri și panelul „Creativitate și Tehnologie”
Prima zi începe cu prezentarea lui Robbie Douek, Vice Președinte The Walt Disney Company, urmat de Jacelyn Swenson de la IBM. Jacelyn a fost parte din echipa care a realizat prima rochie cognitivă, iar în cadrul Conferinței Globale IAA ne va vorbi despre cum putem folosi creativitatea pentru a fi mai bine conectați.
Shun Matsuzaka, fondatorul McCann Millennials va vorbi apoi despre co-creation si cum putem folosi tehnologia pentru a spori creativitatea oamenilor. Marco Cremona, de la Google London, ne intrigă încă din start: „Comunicarea în era peștișorului de aur”.
Panelul „Creativitate și Tehnologie” îi va include pe:
- Chris McCarthy – Head of Creative Strategy, The ZOO, Google EMEA
- Errol Baran – SVP Business Development and Innovation, BBC Advertising
- Sasan Saeidi – Chief Executive Officer, Gulf J. Walter Thompson
- Ralf Luelsdorf – Head of International Music Marketing, Deutsche Telekom
Încheiem prima zi cu încă doi vorbitori aclamați internațional: Bechara Mouzannar, CCO Publicis Communications MEA a cărui prezentare va fi intitulată „Brands @ Crossroads: Inspire or Die” and Carlo Cavallone, Executive Creative Director 72andSunny Amsterdam – „Don’t just preach, practice”.
25 Octombrie – Steve Wozniak și panelul „Creativitate și Educație”
În cea de-a doua zi vorbim despre cum poate creativitatea îmbunătăți practicile din sistemul educațional și academic.
Panelul „Creativitate și Educație” îi va include pe:
- Niklas Frins Rupp – Business Owner Miami Ad School
- Charlotte Williams – Festival Director Eurobest and Content Director Cannes Lions
- Jamie Brassett – Reader in Philosphy, Design and Innovation. Co-research Leader, Culture and Enterprise Program, University of Arts London
- Dragoș Iliescu – Doctor în psihologie, fondator al BRIO.ro
Ziua se încheie alături de Steve Wozniak, co-fondatorul Apple și inventatorul computerului personal, alături de Tom Standage, Deputy Editor The Economist.
Programul complet este disponibil pe site-ul conferinței: http://www.creativity4better.com/
IAA Global Conference „Creativity Can Change The World” este organizată de International Advertising Association Romania în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural ARCUB.
Sponsori: P&G, Visa, Kaufland, Banca Transilvania, Coca-Cola, Ursus Breweries, Google, Carrefour, Telekom, Samsung, Nespresso, IQOS, Domeniile Sâmburești, Mercedes.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz