Doraly.ro, desemnat cel mai bun marketplace pentru al doilea an consecutiv, în cadrul Galei Premiilor E-Commerce
Reading Time: 2 minuteDoraly.ro, primul marketplace din România cu prețuri flexibile în funcție de cantitatea comandată, a câștigat marele premiu la categoria Supermarket, Mall, Marketplace în cadrul prestigioasei competiții din industria de e-commerce GPeC E-Commerce Proficiency, pentru al doilea an consecutiv.
Juriul alcătuit din 32 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing a auditat timp de 6 luni peste 60 de magazine online, în baza a peste 200 de criterii de evaluare esențiale, care vizează: User Experience (ușurința folosirii website-ului de către utilizatori atât pe Mobile, cât și pe Desktop), Aspecte Esențiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promoții din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare etc.), Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout), Search (funcționarea corectă a căutării interne conform bunelor practici internaționale), SEO (indexarea în motoarele de căutare), Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media), Calitatea Serviciilor (se evaluează prin comenzi de Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislației în vigoare și a bunelor practici).
“Doraly.ro a fost încă de la început un challenger și un inovator al pieței de e-commerce din România, fiind primul marketplace din România cu prețuri flexibile în funcție de cantitatea comandată. Ce ne-am propus, am realizat și nu ezităm să țintim din ce în ce mai sus în fiecare an. De asemenea, în 2022 am avut o creștere accelerată a vânzărilor, de aproximativ 250% in perioada Ianuarie-Septembrie, față de aceeași perioada a anului trecut, targetul nostru este ca până la finalul anului 2022 sa depășim 300% creștere față de anul anterior.
Anul trecut am avut ocazia să participăm și să câștigăm pentru prima dată premiul pentru cel mai bun magazin de tip marketplace la competiția GPeC, fapt care ne-a ambiționat să ne dezvoltăm și mai mult și să oferim cea mai bună experiență clienților noștri. Anul acesta, am câștigat pentru a două oară această competiție, lucru care nu poate să fie decât o onoare pentru noi și vrem să notăm că acest premiu nu este doar al echipei doraly.ro, ci și al clienților noștri și al partenerilor de încredere.” – Andrei Gheorghe, Chief Marketing Officer.
Aflate la a 17-a ediție, premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc și răsplătesc afacerile de tip e-commerce care au un cuvânt de spus în comerțul online și care sunt în permanentă căutare de soluții inovative pentru a gestiona mai eficient afacerea și pentru a rămâne aproape de clienți.
Despre Doraly Expo Market
Înființat în 1993, Doraly Expo Market a fost primul parc comercial angro specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de teren de 280.000 de metri pătrați, pe ambele părți ale Șos. București – Urziceni, în Afumați, jud. Ilfov, Doraly dispune de 38 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de cca. 100.000 mp şi aproximativ 4.000 de locuri de parcare, inclusiv subteran.
Parcul comercial găzduiește peste 400 de producători, importatori și distribuitori și o gamă variată de peste 550.000 de produse, de la alimente la detergenți și cosmetice, îngrijire personală, decorațiuni, instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, articole de menaj, jucării, birotică și papetărie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz