Companii

Doraly Retail Park, investiție de 6 milioane euro

Reading Time: 2 minute

Doraly, primul parc comercial specializat în produse alimentare și non-alimentare de la noi din țară, jucătorul cunoscut pentru comerțul angro și Cash&Carry, își extinde gama de produse prin deschiderea Doraly Retail Park. Proiectul este gândit pe structura unui parc comercial de tip «drive-through», se întinde pe o suprafață de 10.000 metri pătrați și a atras o investiție de aproximativ 6 milioane euro, potrivit estimărilor companiei.

Primul magazin deschis în cadrul noului parc de retail este JYSK Doraly Afumați, în suprafață de 1.350 metri pătrați. Este cel de-al nouălea magazin din zona Bucureștiului și cel de-al 78-lea magazin din România. Odată cu inaugurarea sa, JYSK ajunge într-o zonă neacoperită până acum, în nord – estul Capitalei. Magazinul este realizat după conceptul Store 3.0 și pune accent pe colțuri care recreează încăperi din casă sau scot mai bine în evidență amenajările scandinave.

Doraly Retail Park este poziționat pe DN2, în Afumați, cu o putere de cumpărare în continuă creştere, ajungând anual la un trafic de 3 milioane de vizitatori. Cifra de afaceri estimativă în 2018 în parcul comercial a fost de 518 milioane euro iar veniturile Doraly sunt estimate la 13,5 milioane euro pentru anul în curs.

Magazinele din cadrul Doraly Retail Park pun accentul pe nevoile retailerilor oferindu-le acestora: sisteme moderne de depozitare și comercializare, sisteme de securitate avansate, tehnologii eficiente din punct de vedere al energiei și costuri de funcționare reduse.

“Doraly și-a adaptat strategia de dezvoltare pentru a putea răspunde nevoilor în continuă schimbare. Am pornit de la un concept angro, iar în ultimii ani ne-am extins către segmentul de comerț de tip Cash&Carry și e-commerce prin lansarea platformei online. Doraly Retail Park este următorul proiect, cu investiții estimate la circa 6 milioane euro, proiect prin care vrem să fim mai aproape de consumatorul final, punându-i la dispoziție, în spații moderne și ușor accesibile, o gamă variată de produse de calitate, de la comercianți recunoscuți internaţional”, a declarat Gheorghe Iaciu, fondator, Doraly.

Compania londoneză InfraRed Capital Partners a preluat jumătate din Expo Market Doraly în 2008, acest investitor ridicând standardele de guvernanţă corporatistă, transparenţă, dar şi capitalul necesar transformării parcului comercial, într-o viziune pe 12 ani.

Team

Recent Posts

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

3 minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

11 minute ago

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

o oră ago

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

5 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

13 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

18 ore ago