Finanțe

Donații pentru MagiCAMP prin aplicația BT Pay

Reading Time: 2 minute

Banca Transilvania se implică în proiectul MagiCAMP, prin contribuția la un fond de urgență care ajută copiii cu afecțiuni oncologice şi familiile acestora.

Pentru a încuraja donațiile, banca pune la dispoziție o modalitate nouă de strângere de fonduri, prin BT Pay. Mai mult decât atât, pentru fiecare donație făcută prin respectiva aplicație, Banca Transilvania va contribui cu încă 5 lei. Pot fi donate sume între 5 şi 500 de lei, în perioada 12 – 31 decembrie a.c., în care are loc campania MagiCAMP, arată banca, într-un comunicat de presă.

3 paşi necesari pentru a dona prin BT Pay:

-Descărcarea aplicației BT Pay din App Store sau Google Play; 

-Înregistrarea unui card BT;

-Inițierea unui transfer de bani către numărul 0739 926 622, pus la dispoziție de MagiCAMP pentru această campanie. În secțiunea <Detaliile tranzacției> este necesară menționarea #MagicPay. 

“Este unul dintre cele mai fericite momente ca bancher atunci când putem să ne implicăm în proiecte sociale şi să aducem o diferență palpabilă în viața de zi cu zi a copiilor care au nevoie de ajutor. Suntem alături de acest proiect din 2016 şi ne bucurăm că am avut ocazia să fim alături de  MagiCAMP”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

“Cu 5 ani în urmă organizam doar tabere pentru copii, să-i facem să uite puțin de perioada chinuitoare prin care treceau. Nu ne-am imaginat atunci că vom fi nevoiți să constituim un fond de urgență. Un fond pe care sa-l alimentăm constant şi din care sa putem ajuta familiile copiilor cu afecțiuni oncologice în cele mai grele momente: cand copiii au nevoie rapid de tratament, analize, transport la spital. Cu spriijinul Băncii Transilvania şi al tuturor celor care vor folosi aplicația BT Pay putem, în doar câteva secunde, să fim OMUL care nu numai ca nu-i lasă pe cei care au nevoie să să cada, ci îi ajută să se ridice”, spune Melania Medeleanu, fondator MagiCAMP.

BT Pay este primul wallet bancar din România, lansat de Banca Transilvania în ianuarie a.c. Aplicația are 12 funcționalități prin care clienții îşi pot gestiona facil şi non-stop, cu ajutorul telefonului, cardurile şi banii, precum şi să facă donații.

Banca Transilvania a alocat în 2018 peste 20 milioane de lei pentru proiecte destinate implicării sociale, pentru educație financiară şi antreprenorială, sport, cauze sociale şi cultură.  

Oana Voinea

Recent Posts

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

20 de minute ago

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

4 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

12 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

18 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

18 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

18 ore ago