Aproape 120.000 de euro au fost donaţi de români şi de Banca Transilvania în cadrul campaniei Echipează-ţi copilul să meargă la şcoală chiar dacă nu e al tău. Iniţiată la începutul lunii septembrie de BT şi de Organizaţia Salvaţi Copiii România, acţiunea a demonstrat încă o dată puterea solidarităţii: aproape 1.200 de copii din familii nevoiaşe sunt ajutaţi pentru a fi pregătiţi pentru şcoală, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Banca a dublat suma donată de români pentru Organizaţia Salvaţi Copiii România prin BT Pay şi prin site-ul BT, iar în una din zile a triplat toate donaţiile făcute prin aplicaţie. Startul a fost dat de Banca Transilvania, care a donat la începutul campaniei peste 50.000 de euro.
“Mulţumim celor 2.000 de români care au donat în această campanie pentru a pune umărul la eforturile pe care copiii din aceste familii cu probleme le fac pentru a învăţa. Dincolo de suma adunată în campanie, este la fel de important că se contruieşte acest obicei al donaţiilor mici, dar frecvente. La BT suntem mândri că am contribuit la această cauză împreună cu Organizaţia Salvaţi Copiii. Adevăraţii eroi sunt copiii care merg la şcoală în condiţii adverse”, a declarat Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing & Comunicare, Banca Transilvania.
Aproape 40% dintre copiii din România se află în risc de sărăcie, conform datelor Organizaţiei Salvaţi Copiii.
Prin implicarea în această iniţiativă, Banca Transilvania continuă să se implice în comunităţile din care face parte. În contextul pandemiei, BT a donat peste 2 milioane de euro pentru a ajuta medicii şi spitalele din 30 de localităţi în lupta cu COVID-19. Când distanţarea socială a devenit măsura preventivă, BT rămâne şi în continuare alături de români prin iniţiative concrete de solidaritate.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…