Good News

Donații de 10.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței din Brașov

Reading Time: 2 minute

Evenimentul caritabil ROZ – Pentru Speranță a strâns 10.000 de euro din donații, pentru reamenajarea centrului HOSPICE Casa Speranței din Brașov, unde în acest moment peste 1.200 bolnavi incurabili primesc îngrijirile medicale /paliative necesare.

„A oferi speranță este cea mai mare dintre responsabilitățile omenești, motiv pentru care sunt recunoscătoare eroilor de la HOSPICE pentru munca lor neprețuită. Sunt convinsă că același sentiment a inspirat numeroșii brașoveni reuniți în cadrul evenimentului caritabil ROZ – Pentru Speranță, în misiunea de a sprijini finalizarea centrului de zi dedicat pacienților HOSPICE.”

Roxana Mînzatu, membru al Parlamentului European și fost ministru al Fondurilor Europene

După 32 de ani de activitate, centrul din Brașov are nevoie de renovări urgente. Designerul de interior Anda Lupșan și arhitecta Andreea Kovasznai au sprijinit demersul prin realizarea unui proiect amplu de reamenajare. Costul total pentru finalizarea lucrărilor este de 110.000 de euro. Pentru a strânge o parte din aceste fonduri, Blisspire a organizat evenimentului caritabil ROZ – Pentru Speranță, ce a adus împreună peste 250 de participanți.

„Am fost impresionați și surprinși de numărul foarte mare de participanți la eveniment. După ce am vândut toate cele 200 de bilete online, am avut bucuria să vedem că oamenii continuau să apară, îmbrăcați în roz, chiar și fără bilet, din dorința de a contribui la această cauză caritabilă. Cu siguranță, au rezonat mult cu munca întregului personal, doctori și voluntari de la HOSPICE, care este extrem de apreciată în comunitate, dar și cu suferința pacienților, pentru care un confort crescut este extrem de important. Le mulțumesc tuturor participanților, sponsorilor și partenerilor. Cu ajutorul lor, am reușit să strângem suma de 10.000 de euro, care ne ajută să ne apropiem mai mult de finalizarea lucrărilor de reamenajare a centrului.”

Anda Lupșan, designer de interior și de evenimente la Blisspire și organizatoarea ROZ – Pentru Speranță

Evenimentul, aflat la a doua ediție, a înregistrat o creștere majoră, atât a numărului de participanți, cât și a fondurilor colectate, față de anul trecut. Un rol esențial în strângerea sumei de 10.000 de euro l-au avut sponsorii și partenerii inițiativei.

Pot spune că ne bucurăm că putem fi în continuare alături de HOSPICE pentru al treilea an consecutiv în susținerea misiunii lor de a oferi pacienților cu boli incurabile posibilitatea de a trăi cu demnitate fiecare clipă”, a declarat Violeta Balint, director general Sennheiser România, companie care a fost sponsorul principal al evenimentului caritabil ROZ – Pentru Speranță.

HOSPICE Casa Speranței din Brașov a fost înființat în 1992 și a fost primul centru din România care a oferit îngrijire paliativă gratuită pacienților cu afecțiuni grave și boli incurabile. În cadrul acestuia, pacienții beneficiază de suport medical, social, emoțional și spiritual, printr-o abordare holistică ce cultivă speranța și crește calitatea vieții.

De-a lungul anilor, organizația medicală non-profit HOSPICE Casa Speranței a crescut semnificativ și a deschis și alte centre în țară, inclusiv în București.

Donațiile pentru HOSPICE Casa Speranței pot fi realizate online sau prin trimiterea unui mesaj SMS cu textul „TIMP” la numărul de telefon 8844. Costul unui SMS este 2 euro/lună.

Team

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

3 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

4 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

5 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

5 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

6 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

6 ore ago