Donații cu telefonul şi cu accesoriile de plată BT
Reading Time: 3 minuteFundația pentru Copii Ronald McDonald este cel mai nou beneficiar al inițiativei lansate anul trecut de Banca Transilvania (BT), Donații contactless prin POS-uri dedicate.
Cutiile de donații contactless vor fi amplasate începând cu luna aceasta în 10 restaurante McDonald’s din București și din țară, iar de luna viitoare ele vor fi atât în sucursalele Băncii Transilvania, cât și în locații partenere, care vor fi comunicate ulterior, anunță banca, într-un comunicat de presă.
5 lei este suma care poate fi donată de fiecare dată cu un card contactless emis de orice bancă, cu telefonul, prin aplicațiile BT Pay sau Apple Pay, respectiv cu oricare dintre accesoriile de plată BT: sticker, brățară sau ceas contactless.
Donațiile vor contribui la susținerea proiectelor Fundației pentru Copii Ronald McDonald, proiecte care oferă sprijin copiilor şi familiilor acestora prin Casele Ronald McDonald sau prin dotările anuale cu echipamente şi aparatură medicală către Spitalele de Copii din toată țara. În perioada imediat următoare, Fundația va începe lucrările pentru extinderea Casei Ronald McDonald din Timişoara cu 10 camere, construcția noii Case Ronald McDonald din Iaşi şi va finaliza dotările cu aparatură medicală şi echipamente non-medicale către trei spitale de copii din țară.
„Apreciem în mod deosebit McDonald’s, cultura sa organizațională şi oamenii săi, precum şi modul în care împreună cu Fundația pentru Copii Ronald McDonald schimbă în bine viața unor oameni chiar atunci când au nevoie de ajutor. Ne bucurăm să fim parte din această poveste pentru copii. Niciodată nu a fost mai uşor să facem donații ca acum, prin POS-uri contactless şi de aceea ne bucurăm că am reuşit să aducem tehnologia în proiecte de CSR, lansând în premieră cutiile de donații BT. Creştem astfel implicarea băncii în comunitate şi în viața oamenilor, mai ales atunci când este nevoie de apropierea noastră din toate punctele de vedere”, a declarat Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
“Suntem extrem de mândri că Banca Transilvania a ales acest parteneriat cu Fundația pentru Copii Ronald McDonald şi acest fapt ne responsabilizează şi mai mult în a duce mai departe misiunea noastră. Fiecare donație de 5 lei reprezintă un pas înainte pentru a-i ajuta pe cei mici să rămână alături de familiile lor pe timpul spitalizării. Pentru noi, sentimentul de casă departe de casă pe care îl aducem fiecărui părinte care ne trece pragul este cea mai mare împlinire”, a adăugat Amalia Năstase, Preşedinte, Fundația pentru Copii Ronald McDonald.
“De 21 de ani, ne e poftă să facem bine! Suntem mereu alături de Fundația pentru Copii Ronald McDonald cu drag şi suflet pentru că împărtăşim aceleaşi valori, iar acest proiect invovator ne bucură pentru ocazia de a face bine atât de simplu alături de clienții şi partenerii noştri. Mulțumesc Băncii Transilvania pentru oportunitatea de implicare împreună, pentru Fundația pentru Copii Ronald McDonald. Vă aşteptăm în restaurantele McDonald’s pentru a dărui împreună speranță şi normalitate prin Casele Ronald McDonald şi prin acțiunile care aduc spitalelor de copii aparatura şi echipamentele extrem de necesare”, a spus Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România şi membru al Consiliului Director al Fundației pentru Copii Ronald McDonald.
De 21 de ani, Fundația pentru Copii Ronald McDonald identifică, dezvoltă şi sprijină proiecte şi programe care au un impact pozitiv şi direct asupra calității vieții şi sănătății copiilor, iar până în prezent valoarea implicării în comunitate depăşeşte 23.000.000 de lei. Peste 19.500 de părinți au găsit în cele două Case Ronald McDonald din Bucureşti şi Timişoara confortul unui cămin pe durata internării copiilor lor. Cinci dintre cele mai mari spitale de copii din țară au beneficiat de sprijinul Fundației prin dotări succesive cu aparatură medicală performantă, echipamente sau dotări non-medicale extrem de necesare pentru îndeplinirea actului medical în condiții optime. 5.000 de voluntari şi susținători au dedicat timp şi resurse pentru a duce mai departe mesajul Fundației şi pentru a atrage resurse din comunitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz