Companii Stiri

Dona, avans de 13% în 2016

3 mart. 2017 2 min

Dona, avans de 13% în 2016

Reading Time: 2 minute

Grupul de firme Dona  a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 960 milioane lei, în creștere cu 13,3% față de anul anterior, și un profit de 6,2 milioane lei.

În ceea ce privește investițiile, aproximativ 24 milioane lei au fost direcționate către achiziții de licențe, construirea și amenajarea noului depozit ce urmează să fie lansat anul acesta, reamenajarea farmaciilor respectând noua identitate vizuală DONA și programele de pregătire profesională personalizate pe categorii de angajați, arată compania, într-un comunicat de presă.

Printre proiectele importante derulate în 2016 se află lansarea sistemului de franciză DONA, continuarea procesului de rebranding și avansarea lucrărilor pentru depozitul DONA.Logistică.

„Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate branduri din retailul farmaceutic și considerăm că principalul punct de diferențiere îl reprezintă nivelul de profesionalism al farmaciștilor noștri, susținut continuu prin programe de instruire și perfecționare. În paralel, căutăm să fim un lanț de farmacii tot mai accesibil, atât prin extinderea rețelei, cât și prin prețurile poziționate în zona inferioară a pieței”, a punctat Mihaela Ungureanu, Directorul General al Siepcofar S.A.

„Anul trecut, piața farmaceutică a fost marcată de incertitudini, schimbări multiple și impredictibilitate. În ciuda contextului dificil, am reușit, cu mari eforturi, să obținem rezultate foarte bune”, a declarat Mihaela Ungureanu, Directorul General al Siepcofar.

Pentru 2017, reprezentanții companiei estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 20%. Anul acesta, proiectele majore vizate sunt inaugurarea depozitului DONA.Logistică și continuarea extinderii rețelei de farmacii atât prin dezvoltare organică, precum și prin parteneriate în sistem de franciză DONA. Investițiile vor continua și anul acesta, valoarea estimată fiind de 17 milioane lei.

Grupul de firme DONA este format din: Siepcofar SA, DONA.Logistică, Dona Marketing Grup și Farmacia Dona SRL. „Farmacia DONA” este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei 25 de ani de activitate. Marca “Farmacia DONA” reunește 300 de farmacii deținute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: