Prima campanie de comunicare realizata de GMP Group pentru Domo vizeaza marca Westwood si se intituleaza “Cu totii gresim. Noi si platim!”
Westwood este un brand din categoria economic, care se pozitioneaza pe teritoriul celui mai bun pret din piata, de aici si conceptul campaniei: “mai mic decat cel mai mic pret”.
Promotia a pornit de la doua produse scrise gresit si s-a extins la toate produsele din gama Westwood. Pentru prima data intr-un catalog de electrocasnice, consumatorii pot achizitiona: “lava frigorifica”, “canar de bucatarie”, “sexpressor pentru cafea”, “contor de bucatarie”.
Numele scrise gresit au dus la reactii amuzante in mass-media, precum si in mediul online. Sub indrumarea GMP Group, Domo SRL a ales sa foloseasca acest moment pentru a lansa noua campanie de discount-uri: “Cu totii gresim. Noi si platim!”
“E nevoie de mult curaj şi deschidere pentru ca un brand sa rada impreuna cu oamenii, uneori chiar de el insuşi. Domo a facut asta şi de aici valul de simpatie de care s-a bucurat in social media şi rezultatele din magazine: in august, sexpressoarele au mai multa cautare decat espressoarele”, a spus Ioana Munteanu, Group Creative Director GMP Advertising.
Promotia Westwood “Cu totii gresim. Noi si platim!” se desfasoara pana pe 31 august.
“Acum doua luni cand am semnat cu GMP Group nu ne-am asteptat sa implementam o campanie de comunicare atat de repede. Ne-a placut viziunea lor legata de brandurile DOMO si Westwood, reactia contextuala si creativa” a spus Kim Koellner, CEO al DOMO SRL.
Incepand din luna aprilie, GMP PR furnizeaza servicii de comunicare interna si externa pentru DOMO SRL.
Din echipa GMP Group care a contribuit la realizarea campaniei fac parte:
GMP Advertising: Mihai Gongu, Creative Director; Ioana Munteanu, Group Creative Director; Andrei Mihailescu, Copywriter; Florian Nistor, Senior Art Director; Radu Rebei, Art Director; Bogdan Danailescu, Art Director; Alexandra Mihus, Account Manager; Cristiana Belodan, CS Director; Veronica Gogescu, Traffic Manager; Monica Bondoc, DTP; Corina Scheianu, Social Media Manager; Dana Pascu, Senior Strategic Planner; Andreea Nemens, Executive Director.
GMP PR: Ana Maria Diceanu, Senior Partner & Head of Crisis Department GMP PR, Catalina Seitan, PR Account Director si Roxana Poede, PR Account Director.
Echipa Domo SRL care a contribuit la realizarea campaniei a fost coordonata de Kim Koellner, CEO Domo şi Adelina Fronea, Campaign Project Manager.
Spoturile campaniei au fost realizate cu ajutorul casei de productie Motionlab.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…