Categories: MarketingStiri

Doi lei de bronz pentru McCann

Reading Time: 2 minute

McCann Bucuresti a castigat doua premii la Cannes Lions 2014, fiind pentru al patrulea an consecutiv cand agentia este premiata la cel mai important festival de publicitate din lume.

Anul acesta, premiile au fost acordate pentru campaniile ROM Autentic si Vodafone.

Campania “Ghita, the Social Shepherd”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, a avut 4 shortlist-uri (Media Lions, Promo&Activations Lions si PR Lions) si a castigat un Bronze Lion la Categoria Media Lions.

 

Campania “Bucharest not Budapest”, dezvoltata pentru ROM Autentic a avut 5 shortlist-uri (Promo&Activation Lions, Direct Lions si Media Lions) si a castigat un Bronze Lion la Categoria Direct Lions.

In total, in 2014, McCann Bucuresti a avut 14 shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions si este singura agentie din Romania care a castigat premii la aceasta editie a festivalului.

Premiile de anul acesta ridica la 17 numarul total de premii castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions:

In 2011, ROM Autentic (Campania “American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)

In 2012, ROM Autentic (Campania “Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)

In 2013, Vodafone (Campania “Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion).

Anul acesta, McCann Bucuresti a inscris la festivalul de publicitate de la Cannes 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone Romania, Rom Autentic, Coca-Cola Romania, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe & Beko.

Case study-urile campaniilor inscrise au fost: Coca-Cola: “Radar for Good”; Rom Autentic:“Bucharest not Budapest”; Cif: “Cif Cleaning Romania”; Coca-Cola: “Live Tweets”; Coca-Cola: “Banner Duet”; Vodafone: “Ghita, the Social Shepherd”; Vodafone: “Digital Wallpaper”; Pizza Hut: “Super Pan”; Doncafe&Beko: “Snooze for Coffee” si L’Oreal: “Trace your Beauty

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

6 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

12 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

12 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

12 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

12 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

13 ore ago