Doi lei de bronz pentru McCann
Reading Time: 2 minuteMcCann Bucuresti a castigat doua premii la Cannes Lions 2014, fiind pentru al patrulea an consecutiv cand agentia este premiata la cel mai important festival de publicitate din lume.
Anul acesta, premiile au fost acordate pentru campaniile ROM Autentic si Vodafone.
Campania “Ghita, the Social Shepherd”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, a avut 4 shortlist-uri (Media Lions, Promo&Activations Lions si PR Lions) si a castigat un Bronze Lion la Categoria Media Lions.
Campania “Bucharest not Budapest”, dezvoltata pentru ROM Autentic a avut 5 shortlist-uri (Promo&Activation Lions, Direct Lions si Media Lions) si a castigat un Bronze Lion la Categoria Direct Lions.
In total, in 2014, McCann Bucuresti a avut 14 shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions si este singura agentie din Romania care a castigat premii la aceasta editie a festivalului.
Premiile de anul acesta ridica la 17 numarul total de premii castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions:
In 2011, ROM Autentic (Campania “American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)
In 2012, ROM Autentic (Campania “Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)
In 2013, Vodafone (Campania “Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion).
Anul acesta, McCann Bucuresti a inscris la festivalul de publicitate de la Cannes 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone Romania, Rom Autentic, Coca-Cola Romania, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe & Beko.
Case study-urile campaniilor inscrise au fost: Coca-Cola: “Radar for Good”; Rom Autentic:“Bucharest not Budapest”; Cif: “Cif Cleaning Romania”; Coca-Cola: “Live Tweets”; Coca-Cola: “Banner Duet”; Vodafone: “Ghita, the Social Shepherd”; Vodafone: “Digital Wallpaper”; Pizza Hut: “Super Pan”; Doncafe&Beko: “Snooze for Coffee” si L’Oreal: “Trace your Beauty”
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz