Doi antreprenori români au investit 220.000 de euro în Sales Partner, soluție IT pentru piața auto
Reading Time: 2 minuteDoi antreprenori români au lansat Sales Partner, soluție IT integrată pentru piața auto, în care au investit peste 220,000 euro.
Cu peste 20 ani de experiență în IT, Felicia și Sorin Bârsan au pornit o afacere în acest domeniu în 2015, iar de atunci au investit permanent în dezvoltarea de soluții complete, care să răspundă cerințelor complexe ale clienților.
Astfel a apărut Sales Partner, soluția unică dedicată pentru piața auto, ce acoperă funcționalități multiple, simplificând procesele interne ale unităților de dealership auto și crescând eficiența acestora la nivel de afacere, de proces și de echipă.
După un an și jumătate de la lansare, rezultatele au depășit estimările inițiale și au atins un nivel record: peste 9% din piața auto folosește soluția, prin care sunt vândute lunar, în medie, peste 1.000 de mașini, cu o valoare medie de peste 20 milioane de euro.
Pentru a atinge aceste cifre, sunt trimise lunar, în medie, aproximativ 20.000 de oferte și peste 10.000 de clienți potențiali sunt procesați prin soft.
„Filozofia noastră de business a fost dezvoltată în jurul unui cuvânt: parteneriat. Credem în succesul construit prin parteneriate puternice cu clienții și colaboratorii noștri. Soluția Sales Partner a fost dezvoltată pe baza unor ani de experiență și interacțiune cu mari companii de automobile, de lucrat în echipă cu acestea pentru a dezvolta produsul care răspunde cel mai bine nevoilor lor.”
Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner
Pentru 2022, echipa Sales Partner își propune dublarea cotei de piață, dar și lansarea de noi module integrate în soluție, precum cel Post-Vânzare, deja în dezvoltare, și Portalul de Client, pentru comunicarea directă a serviciilor și noutăților și îmbunătățirea relației dintre ei și dealership.
„Ne-am propus să fim cu un pas înainte în ceea ce privește evoluția tehnologiei, iar departamentul nostru de Cercetare și Dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei soluții de afaceri complete și relevante, perfect configurată pentru domeniul automotive. Sales Partner este un produs unic în complexitate, ce automatizează întregul proces de vânzare și aprobare, de la ofertare și planificare până la faza de raportare, simplificând fluxul intern prin utilizarea de interfețe și tehnologii moderne precum API, RPA și AI moderne.”
Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner
Echipa Sales Partner numără peste 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO. Mihai face parte din echipă încă de la înființare, având un rol strategic în dezvoltarea tehnică și a arhitecturii de sistem.
Sales Partner este o soluție IT dezvoltată de compania Unit Vision, de o echipă de peste 12 persoane. Sales Partner este o platformă modulară, ce include module dedicate de Vânzări, Marketing, GDPR, Integrare sau Raportare, dar unificată, care poate fi integrată cu aproape orice soluție auto.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz