Doggy Bag, o solutie la indemana
Reading Time: < 1 minut<p> </p> <p> La nivel global, restaurantele produc 3 milioane de tone de deseuri, dintre care 2 milioane din partea bucatarilor si 1 milion de tone din partea clientilor, prin resturile din farfurii.</p> <p> Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader, Unilever Food Solutions, a precizat ca atunci cand au primit aceste studii de la divizia de research a companiei, s-au gandit sa faca ceva, pentru ca Unilever Food Solutions (UFS) este divizia companiei care se ocupa de bucatari.</p> <p> Bucatarii sunt cei care iau deciziile in procesul de achizitie. Astfel, cei de la UFS s-au gindit cum sa rezolve problema deseurilor.</p> <p> Au promovat Doggy Bag, prin care consumatorii pot cere mancarea ramasa in farfurie atunci cind iau masa in oras si sa o duca acasa. Campania a fost promovata cu ajutorul bloggerilor si jurnalistilor si a ajuns sa atinga 5000 de oameni, care au fost instruiti in privinta mesajului. </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz