Companii

Divorț în retail: Altex părăsește eMAG Marketplace

Reading Time: < 1 minut

Altex a anunțat că va părăsi platforma Marketplace de la eMAG, motivându-și decizia prin faptul că eMAG a crescut comisioanele, ceea ce nu mai permite retailerului electro-IT să-și onoreze promisiunea de a oferi cel mai mic preț din România.

Începand cu 19 august, clienții vor putea achiziționa produsele oferite de companie în cele 120 de magazine Altex și Media Galaxy și online pe platformele proprii altex.ro și mediagalaxy.ro. De la începutul acestui an, Altex România a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine. Compania a investit și peste 37 de milioane de euro în dezvoltarea noului centru logistic lângă București, în comuna Dragomirești Vale.

„Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creșterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preț din România, o promisiune pentru ținerea căreia toți angajații ALTEX depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelență în operațiuni și prin investiții inteligente în proiecte care cresc eficiența”, a precizat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.

Altex, grup fondat de Dan Ostahie (foto), a înregistat în 2018 o cifră de afaceri de peste 3,5 miliarde de lei, profitul fiind de 63,5 mil. lei –  a fost anul cel mai bun din cei peste 25 de ani de activitate ai companiei pe piața românească.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

13 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

15 ore ago