Divizie de Employer Branding
Reading Time: < 1 minutGMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Noua divizie are o echipă alcătuită din patru persoane, este coordonată de Cătălina Șeitan și va oferi consultanță în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât și extern, va crea campanii de recrutare și loializare, campanii de comunicare internă, dar și acțiuni tactice menite să sprijine obiectivele de HR.
Cu o experiență de peste zece ani în PR, din care opt în agenție, Cătălina Șeitan a dezvoltat zeci de proiecte de comunicare internă și campanii de employer branding pentru unii dintre cei mai mari angajatori de pe piața de retail, oil & gas, banking, FMCG și farma.
În 2016, GMP PR a fost prima agenție care a lansat un departament de Brand Journalism și altul de Measurement & Consumer Behavior. Acestea s-au alăturat departamentului de Crisis & Issues Prevention and Management, care anul acesta împlinește opt ani.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz