Companii

Diviodent, vânzări de 2 mil. euro din sisteme de albire dentară

Reading Time: 2 minute

Diviodent, distribuitor de consumabile și sisteme de albire dentară pentru cabinetele stomatologice și persoane fizice a încheiat anul 2022 cu vânzări de 2 milioane de euro, cu 40% mai mare decât în 2021.

Diviodent, activ pe piața din România din 2004, este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România. Ca unic importator al sistemelor de albire dentară produse de Ultradent, Diviodent mizează pe interesul în creștere pentru soluțiile de albire dentară și întreținere a albirii și estimează pentru acest an o creștere cu minim 20% a vânzărilor, peste pragul de 2,5 milioane de euro.

Mihaela Radu și Diana Baltac, cele două fondatoare Diviodent, au adus în România încă din 2004 toată gama de produse Ultradent Products Inc., mai cunoscute pe piață fiind sistemele profesionale de albire Opalescence, lider mondial în albirea profesională a dinților.

Cele mai vândute produse din oferta Diviodent

Diviodent realizează distribuția consumabilelor, prin două căi principale. Astfel, pe segmentul B2B, furnizarea consumabilelor pentru cabinetele stomatologice se face în principal prin rețeaua specializată de distribuitori. Pentru consumatorii finali, vânzarea se face online, pe site-ul dentalmall.ro, canal care este în creștere semnificativă.

„De la an la an, observăm o creștere tot mai accentuată a interesului pentru sistemele de albire dentară, iar aici aș menționa creșterea ponderii vânzărilor atât către distribuitori, cât și al vânzărilor online, prin intermediul www.dentalmall.ro. Vorbim aici despre pastele de dinți cu efect de albire și întreținere a albirii de la Opalescence, ori de gutierele performante preîncărcate cu peroxid de hidrogen, ca soluții simple, pentru persoanele care doresc o albire dentară eficientă. Totodată, în 2023 dorim să ne concentrăm nu numai pe creșterea volumului vânzărilor, ci și pe eficientizarea afacerii, pentru a asigura o creștere a profitabilității.”

Mihaela Radu, cofondatoare Diviodent

Cel mai vândut produs din portofoliu în 2022 a fost Opalescence 16% Patient Kit, sistemul personalizat de albire a dinților, unul dintre cele mai apreciate si de catre medicii stomatologi. Topul celor mai importante produse din portofoliul Diviodent este completat de Pasta de dinți Opalescence și Opalescence Boost 40%, tratamentul intensiv de albire a dinților efectuat doar în cabinetele stomatologice și la recomandarea medicului.

„Când vine vorba de albire dentară, circulă o mulțime de prejudecăți. Realitatea este că albirea dinților, atunci când este efectuată corect și cu produsele potrivite  este o procedură non-invazivă cu rezultate uimitoare. Fie că vorbim de tratamentul de albire a dinților în cabinetele stomatologice, unde vedeta zâmbetului imaculat este Opalescence Boost sau de kiturile de albire Opalescence pentru acasă, zâmbetul poate fi ușor redescoperit.”

Diana Baltac, cofondatoare Diviodent

Cele mai comandate produse pe site-ul www.dentalmall.ro sunt Pasta de dinți Opalescence, urmată de sistemele de albire dentară pentru acasă în gutiere preformate – Opalescence Go, apoi sistemele profesionale Opalescence 16%.

Team

Recent Posts

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

4 ore ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

5 ore ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

5 ore ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

11 ore ago

Simona Fîrtat revine în echipa L’Oréal România

De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…

11 ore ago

Autovit.ro face o lună de reduceri speciale: Black November

Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…

11 ore ago