Marketing

Disney Channel are o nouă identitate vizuală

Reading Time: < 1 minut

Începând din 1 septembrie 2022, Disney Channel are  un nou logo și o nouă identitate vizuală. Prin noul branding, echipa a dorit să consolideze atributele principale ale canalului: aventura, distracția, eroii neașteptați și, mai presus de toate, prieteniile – toate fiind specifice copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 9 ani.

Portofoliul de canale lineare Disney își menține popularitatea în România și în alte țări din Europa Centrală și ocupă poziții de top în categoriile lor. De aceea, investim constant în dezvoltarea ofertei noastre de programe și a canalelor liniare, lucru evidențiat și de noua identitate vizuală Disney Channel. Sperăm că modificările vizuale propuse de Disney Channel vor fi apreciate de telespectatorii noștri fideli”, afirmă Edyta Pytlewska-Mele, VP și General Manager Networks în cadrul The Walt Disney Company Central Europe.

Disney Channel găzduiește unele dintre cele mai cunoscute seriale și cele mai iubite personaje ale copiilor, de la eroi neașteptați precum Marinette care se transformă în Buburuza, în seria „Miraculos: Buburuza și Motan Noir”, până la distracție și râsete cu seriale precum ca „Familia Green la oraș”, și prietenie care vine în toate formele și dimensiunile în producții precum „Fantoma și Molly McGee”.

Programele Disney Channel aduc în prim-plan valori care îi șusțin pe copii să facă față provocărilor vârstei, încurajându-i să creadă în ei înșiși, să-și urmeze visele și să petreacă timp de calitate în compania familiei și a prietenilor.

Romanita Oprea

Recent Posts

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

2 ore ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

12 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

12 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

12 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

12 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

14 ore ago